וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך עושים סידורים? נסע לעירייה תוך כדי ששתה בירה - וכמעט דרס הולך רגל

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 15:28

תושב טבריה עבר כנראה על כל חוקי התעבורה האפשריים בעת ובעונה אחת. הוא שתה ונהג, כמעט דרס הולך רגל שהצליח להתמחמק מהפגיעה ומעד אל תוך שיח - וכל זה בזמן שרישיון הנהיגה שלו נפסל ושלרכבו אין ביטוח חובה. בהמשך הוא גם סרב לבצע בדיקת "ינשוף" ושתן

נפל אל תוך השיח: הולך רגל חומק מפגיעת רכב בטבריה/לפי סעיף 27א לשמירת זכויות יוצרים

תושב טבריה בחר להסדיר את ענייניו בבניין העיריה כשהוא מגיע לשם בנהיגה שמלווה מדי פעם בלגימת בירה מבקבוק שאחז בידו. ייתכן שזה גם מה שגרם לכך שכמעט פגע עם מכונית הב.מ.וו שבה נהג בהולך רגל, שהצליח לחמוק מפגיעת המכונית ומעד לתוך שיחים. אם זה לא מספיק, לשוטרי תחנת טבריה שנקראו למקום התברר שאותו אדם נוהג ברכב למרות שרישיון הנהיגה שלו נפסל, ובנוסף לכך לרכב אין ביטוח חובה.

בכתב אישום שהוגש על ידי התביעה המשטרתית בבית משפט השלום בטבריה נגד אותו אדם, עולה כי גם אחרי שהולך הרגל שבו כמעט פגע מעד לשיחים, הנהג המשיך ללגום בירה. עובדי עיריה שהבחינו במקרה הזעיקו משטרה למקום ובשעה שהשוטרים עיכבו את הנהג, הוא סרב לבדיקת "ינשוף" כדי לבדוק אם נהג בשכרות.

נפל אל תוך השיח: הולך רגל חומק מפגיעת רכב בטבריה. ללא קרדיט, אתר רשמי
נפל אל תוך השיח: הולך רגל חומק מפגיעת רכב בטבריה/אתר רשמי, ללא קרדיט

מאוחר יותר, כשהגיעו לתחנת המשטרה, סרב גם לבדיקת שתן שנועדה גם כן לבדוק אם נהג תחת השפעת אלכוהול. החוק קובע כי נהג שמסרב לעבור את הבדיקות הללו יראו אותו כאדם שנהג בשכרות, ולכן בנוסף לעבירה זו, הוא מואשם גם בעבירות של נהיגה פוחזת, נהיגה בזמן פסילה ונהיגה ברכב ללא ביטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully