וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסתה לגנוב רכב ונתפסה ממש עם המכנסיים למטה

21.5.2024 / 0:02

גנבת רכב מצ'ילה תועדה במצלמות האבטחה כשהיא מנסה להימלט אחרי ניסיון גניבה כושל באישון לילה. לצערה מכנסיה סיבכו אותה והיא נאלצה להסיר אותם כדי להימלט. צפו בתיעוד המביך

פורץ שהתחפש לרוח פראים/תיעוד ברשתות חברתיות

זה הסיוט של כל גנב רכב (או במקרה הזה גנבת רכב). ניסיון גניבה של מכוניות הסתיים במבוכה גדולה לאחר שהעבריינית נחשפה כמעט לחלוטין - לא רק בפניה אלא גם בגופה לאחר שבגידה פשוט נתקעו בגדר בזמן שהיא היתה במנוסה.

גנבת הרכב מצאה את עצמה חושפת את פלג גופה התחתון לאחר שמכנסי הספורט שלה נתפסו בשער מתכת שניסתה לטפס מעליו. האישה טיפסה על הגדר אך כמעט ונפלה מהצד השני כאשר המכנסיים שלה נתפסו על יתדות הברזל ונשרו ממנה.

כל מי שצפה ברשת בצילומים ממצלמות האבטחה שתיעדו את האירוע המצחיק מעריך שנראה שהיא לא לבשה תחתונים, או שהם ירדו יחד עם מכנסי הספורט שלה. לאחר מכן היא גם התקשתה לחלץ את עצמה ואת המכנסיים שלה מהגדר, כך שהיא נאלצה לוותר עליהם ואפילו הסיר את נעליה כדי לעבור לצד השני כשהיא עירומה למחצה ומסתירה את עצמה בסוודר שהיה ברשותה.

צפו בתיעוד המביך

הפריצה הזו תועדה מחוץ לבית פאר במאיפו, ליד סנטיאגו, בצ'ילה בשעות המוקדמות של יום שלישי (7 במאי). לפי הדיווחים, האישה הייתה עם שותף שעזב את המקום ונטש אותה לבדה. לפי החשד היא הציצה פנימה אל תוך המכוניות החונות כדי לראות אם מישהו שכח מפתח, השאיר רכב פתוח או אם סתם יש משהו לגנוב, אך יצאה בידיים ריקות.

האישה הצליחה בנתיים להימלט מהחוק למרות התיעוד, כשהיא מנצלת את חילופי המשמרות בין השומרים, כנראה עקב מידע מוקדם. בתקשורת המקומית מדווחים שלא ברור אם המשטרה בעקבותיה, אבל מה שבטוח זה שהיא נתפסה על חם עם תיעוד שעלול לסבך אותה מאוד בהמשך חייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully