וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי ברקת: גנץ ואמל אסעד מכניסים פוליטיקה קטנה ליום הזיכרון

עודכן לאחרונה: 11.5.2024 / 16:27

בקרבת ברקת מתחו ביקורת על הקריאה שפורסמה בוואלה! שלא יגיע לטקס הזיכרון בעוספיא. ראש מועצת עוספיא לברקת: "אתה הנציג המקובל עלינו מטעם הממשלה. מנהיג העדה הדרוזית שייח' מואפק טריף: "אנחנו אף פעם לא מתערבים ולא אומרים מי יבוא ומי לא יבוא"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הכלכלה ניר ברקת נפגשו עם בעלי מפעלים ותעשיינים מהצפון במפעל ״תנובה גליל״/עומר מירון / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

מקורבי השר ניר ברקת אמרו בתגובה לפרסום בוואלה אודות הקריאה שלא יגיע לטקם יום הזכרון בעוספיא, "מצער שגנץ ומקורבו אמל אסעד מכניסים פוליטיקה קטנה ליום הזיכרון הקדוש. השר ברקת הוזמן במיוחד על ידי בכירי העדה הדרוזית להגיע ולכבד אותם בטקס הזיכרון כנציג הממשלה. השר ברקת מכבד ומוקיר את העדה הדרוזית ויגיע לבקשתם לטקס".

ראש מועצת עספיא, מוניב סאבא, הבטיח לברקת בעקבות הפרסום, "נפעל כמיטב יכולתנו כדי לאפשר קיום תקין ומכובד ליום מרכזי ועצוב זה למען החללים שנפלו להגנת מדינת ישראל". במכתב לברקת, לדבריו בהתייעצות והסכמה עם המנהיג הרוחני של העדה, שיח' מואפק טריף ונשיא בית יד לבנים הדרוזי, אמל נסר אלדין וראשי הרשויות הדרוזיות, אומר סאבא כי "ביום זה יש לשים את הפוליטיקה והמחלקות בצד ועלינו לכבד זכרם של חללינו ואת המשפחות השכולות. אל לנו להכניס פוליטיקה ליום קדוש זה שלא משקפת את דעת העדה או מנהיגיה".

ניר ברקת. יונתן זינדל, פלאש 90
ניר ברקת/פלאש 90, יונתן זינדל

ראש המועצה המקומית עוספיא הדגיש בפני השר ברקת, "אתה הנציג המקובל עלינו מטעם הממשלה, להגיע ולכבד את זכר חללינו היקרים שנפלו בהגנת המדינה. אנו מברכים על הגעתך אלינו ומקבלים אותך בזרועות פתוחות. אתה כידוע מסייע לנו לקבל שוויון זכויות אחרי קיפוח של שנים ואתה מקובל על בני העדה כמנהיג ישר, הגון ואכפתי שדואג לעתידנו המשותף בחברה".

לצד הדברים, ראש מועצת עספיא מוניב סאבא מאשר, "הסכמתי שתהיה מחאה שקטה מחוץ לכותלי בית העלמין הצבאי אשר לא תפריע ותשפיע על טקס יום הזיכרון עצמו".

מטעמו של שייח' מואפק טריף נמסר לוואלה!: "אנחנו אף פעם לא מתערבים ולא אומרים מי יבוא ומי לא יבוא. ברור שבטקס ממלכתי חשוב כזה ראוי שישתתף נציג בכיר של ממשלת ישראל ויכבד את המעמד, ובלבד שלמען החללים והמשפחות השכולות לא ינצל את המעמד למטרות פוליטיות והבטחות סרק".

  • עוד באותו נושא:
  • ניר ברקת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully