וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מקרי רצח בקריית אתא: בן 23 ובן 20 נורו למוות בהפרש של שעות

עודכן לאחרונה: 11.5.2024 / 11:41

אביב אלימלך, תושב קריית אתא בן 23 נורה למוות בפיצוציה ברחוב שיבת ציון בעיר. מאוחר יותר נורה למוות אריאל בר בן ה-29 בפתח ביתו ברחוב עוזיאל בעיר. המשטרה חושדת שמדובר בנקמה. מפקד המחוז: "שהמפגעים יתכוננו, אנחנו בדרך אליהם"

12 שנות מאסר לשוטר מג"ב לשעבר אפיק טויבי שירה בחברו נעים מאדי/יואב איתיאל, שלומי גבאי

שני מקרי רצח בהפרש של שעות בקריית אתא: אביב אלימלך, תושב קריית אתא בן 23 נורה היום (שישי) למוות ברחוב שיבת ציון בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום לאחר שאותר ללא סימני חיים. אלימלך היה מוכר למשטרה. הרקע למעשה הוא ככל הידוע סכסוך עברייני. הרצח אירע מטרים ספורים מחצר בית ספר. בסיום הערכת מצב הוטלה חקירת האירוע על יל"פ אשר.

חובש בכיר במד"א רכוב על אופנוע מד"א איתי מזור סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

הנרצח מקריית אתא אביב אלימלך. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הנרצח מקריית אתא אביב אלימלך/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחר הצהריים דווח על צעיר שני, אריאל בר, בן 29 מקרית אתא, שנורה למוות ברחוב הרב עוזיאל בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו שאיתרו את הצעיר ללא רוח חיים, עם פציעות חודרות, וקבעו את מותו במקום. מדוברות המשטרה נמסר שהיא פתחה בחקירת האירוע, וכי גם הרקע למעשה זה הוא ככל הנראה פלילי, וכי כם הנרצח הזה היה מוכר למשטרה. כוחות משטרה של תחנת זבולון הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות המעשה, באיסוף ממצאים בזירה ובסריקה אחר מעורבים. נבדקת החשד שיש קשר בין שני מקרי הרצח.

בפרברי חיפה אירוע ביממה האחרונה כמה מקרי אלימות. במהלך הלילה נפצע באורח בינוני צעיר בן 20 מאיבטין בכניסה לקיבוץ יגור. אחר הצהריים נפצע במחלף יגור גבר כבן 30, גם הוא באורח בינוני. השניים פונו לבית החולים רמב"ם. במשטרה אומרים כי בין שני מקרים אלה אין קשר.

מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי סיים הערכת מצב בהקשר למקרי הרצח בקריית אתא שארעו היום, בסיומה הנחה להפעיל מערך שוטרים רחב ואמצעים טכנולוגים שיקדמו את החקירה. חקירת הארועים תנוהל על ידי ימ"ר חוף. מפקד המחוז: "לא ניתן לעבריינים לנוח לרגע נגיע אליהם ונבוא איתם חשבון בזמן הקרוב שיתכוננו אנחנו בדרך אלייהם ונדאג להשאיר אותם אחרי סורג ובריח לשנים רבות".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully