וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ראש חטיבת הפעלה באמ"ן ימונה למפקד 8200 הבא

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 13:39

לדברי מקורות צבאיים בכירים, מי שצפוי להיות ממונה במקומו של תא"ל שריאל הוא תא"ל ג', דמות מוסכמת על ראש אמ"ן הנוכחי ובכירים במודיעין. הוא צמח באמ"ן על כן מכיר היטב את המערכת הביטחונית

מסתמן כי מפקד 8200 הבא, במקומו של תא"ל יוסי שריאל, יהיה תא"ל ג', שכיום מכהן כראש חטיבת הפעלה באמ"ן. כך, לדברי מקורות במטה הכללי של צה"ל.

לדברי מקורות צבאיים בכירים, תא"ל ג' הוא דמות מוסכמת על ראש אמ"ן הנוכחי וכן על בכירים בקהילת המודיעין, המכיר היטב את המערכת הביטחונית מאחר וצמח באמ"ן ושירת תקופה ממושכת בלשכת הרמטכ"ל. עוד אמרו המקורות כי זה זוכה להערכה רבה מהרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי.

תת-אלוף י׳ נכנס לתפקידו כמפקד יחידה 8200 באגף המודיעין במקומו של תת-אלוף א׳ , הרמטכ"ל כוכבי העניק ליחידה אות הערכה. דובר צה"ל
מסתמן: ראש חטיבת הפעלה באמ״ן ימונה למפקד 8200 הבא/דובר צה"ל

מקורות נוספים הוסיפו כי אחרי שראש אמ"ן אהרון חליוה הודיע על סיום תפקידו, ראש חטיבת המחקר סיים את תפקידו וקצין המודיעין של פיקוד הדרום הוחלף, הגיע ראש חטיבת הפעלה, אל"מ מ', שכלל לא מכיר את אמ"ן. בתוך כך, אלופים במטה הכללי ממשיכים למתוח ביקורת על הרמטכ"ל לפיה הוא אינו מתנהל כלפיהם בשקיפות בכל מה שקשור לדיוני שיבוצים ולא משתף אותם בתהליכים קריטיים בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully