וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה השנה אחגוג את יום העצמאות לא פחות מבשנים קודמות, אולי אפילו יותר

הרב אבי ברמן

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 23:29

אחרי כל כך הרבה דמעות שזלגו מעינינו נתקשה לשמוח, אבל אני אודה לריבונו של עולם על צבא ההגנה לישראל, כך שהמטוסים לישראל מלאים עד אפס מקום, על הדור הצעיר והמופלא שלנו שנלחם בחירוף נפש ועל אחינו מהתפוצות. השנה אין צורך במטסים ותצוגות, כי התצוגה נמצאת בליבנו

דגלנים בטקס יום העצמאות 2024/דובר צה"ל

בעוד מספר ימים אנחנו נעמוד בליל יום העצמאות, רגעים אחרי שנסיים את יום הזיכרון. יום זיכרון שכנראה יהיה היום הכי מורכב בחייהם של רוב אזרחי מדינת ישראל, ואנחנו נתקשה, נתקשה לשמוח כי אנחנו נהיה רגעים אחרי שכל כך הרבה דמעות זלגו מעינינו, ניזכר בכל כך הרבה אחים ואחיות שאיבדנו השנה, אבל בתפילה שלי אני אזכור את העבר של העם היהודי ואני אגיד תודה לריבונו של עולם, על כך שאני יודע שזו לא השנה הראשונה בהיסטוריה של עם ישראל שבה הרגו יהודים מעם ישראל, זו לא שנה ראשונה שבה יהודים נאלצו לעזוב את בתיהם, וזו לא שנה ראשונה שבה ראינו חורבן.

אבל אני אודה לריבונו של עולם מכיוון שאנחנו נעמוד כולנו יחד ונזכור שיש לנו צבא הגנה לישראל, שיש לנו אלוקים שבשמיים שמראה לנו שלמרות שתוקפים אותנו במאות טילים, מהמתקדמים בעולם, הקדוש ברוך הוא מגן עלינו ונותן לנו חיל אוויר עם מערכות מתקדמות, וצבא יבשה וים עם חיילים שאוהבים את ארץ הקודש ומוכנים למות למענה.

דגלנים בטקס יום העצמאות 2024. ללא, דובר צה"ל
דגלנים בטקס יום העצמאות 2024/דובר צה"ל, ללא

אני אעמוד ביום העצמאות ואני אשא תפילה על כך שהשנה יותר מתמיד יש כל כך הרבה יותר יהודים בעולם שמבינים את הצורך במדינת ישראל, כל כך הרבה יהודים שבשנה שעברה חשבו שטוב לגור גם בארצות הגולה, והשנה הם מבינים שאי אפשר בלי שמדינת ישראל תמשיך להתקיים. אני אודה לריבונו של עולם מכיוון שאותם אחים ואחיות שלנו מהתפוצות, שרבים מאתנו לא הבינו עד כמה הם אחים שלנו התגלו כאחים לכל דבר ועניין בזמן אמת.

כאחים שבזמן שאותנו תוקפים ורוצחים, ושורפים הם בתפוצות עשו הכל כדי לסייע ולעזור לנו, והם השפיעו בקשרים שלהם, בתרומות שלהם ובחכמה שלהם.

אני אודה לריבונו של עולם, על כך שהמטוסים שטסים למדינת ישראל מלאים עד אפס מקום, על כך שכל משלחת שהבאנו מטעם ה-OU ושאר הארגונים הייתה תמיד מלאה עד אפס מקום. וכל משפחה שכולה שביקרנו, וביקשנו לחבק היא זו שעמדה וחיבקה אנשים שהם לא הכירו משך דקות ארוכות, וזכינו לראות את עם ישראל עומד יחד ומתפלל להצלחת המדינה ולגאולה שלמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דגלנים בטקס יום העצמאות 2024. ללא, דובר צה"ל
דגלנים בטקס יום העצמאות 2024/דובר צה"ל, ללא

אני אודה לריבונו של עולם, על כך שאנחנו יודעים שאויבינו לא רוצים שאנחנו נשמח ביום העצמאות והם עשו מעשים מזעזעים ונפשעים כדי שלנו לא יהיה יום העצמאות, והקדוש ברוך הוא הצילנו מידם ונתן לנו צבא חזק ועם חזק, ונותן לנו דור צעיר מופלא וגיבור שנלחם בחירוף נפש, ונותן לנו לחגוג את יום העצמאות הזה. השנה אני לא צריך מטוסי קרב שיעשו תצוגות ומטסים. השנה התצוגה נמצאת בלב של כל אחד ואחת מאתנו.

את יום העצמאות הזה כולנו נחגוג כדי להראות לאויבנו שהם לא יורידו אותנו, הם לא ייקחו מאתנו אפילו דקה אחת של הכרת הטוב למדינת ישראל, ולעם ישראל.

הכותב הוא מנכ"ל OU ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully