וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד פיקוד צפון השעה קצין בדרגת סגן-אלוף החשוד בהטרדה מינית

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 23:20

אלוף אורי גורדין השעה את הקצין למשך 30 ימים בהמלצת הפרקליטות הצבאית. המשטרה הצבאית תמשיך לנהל חקירה בנושא לאחר שהשמיע את טענותיו, ובשבועיים הקרובים סגנו ישמש כממלא מקום. מטעם עורך דינו, רס"ן (במיל') יובל קגן נמסר: "מדובר בקצין מצטיין"

מפקד פיקוד הצפון אורי גורדין עם מפוני היישוב שלומי/מערכת וואלה!

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, החליט היום (חמישי) בהמלצת הפרקליטות הצבאית, להשעות קצין בדרגת סגן-אלוף החשוד בהטרדה מינית למשך 30 ימים. גורדין קיבל את ההחלטה לאחר שקיים שימוע במסגרתו הקצין השמיע את טענותיו. המשטרה הצבאית תמשיך לנהל חקירה בנושא, ובשבועיים הקרובים סגנו של הקצין, קצין בדרגת רב-סרן, יכהן בתפקיד כממלא מקום.

מטעם רס"ן (במיל') עורך הדין יובל קגן, המייצג את הקצין מטעם הסניגוריה הצבאית נמסר: "הקצין נחקר, שיתף פעולה באופן מלא והציג את גרסתו לחשדות. מדובר בקצין מצטיין שצפוי לסיים את תפקידו בתקופה הקרובה ללא כל קשר לחקירה. מקבל ומכבד את החלטת אלוף הפיקוד, שהתקבלה בשיחה עם הקצין שפרטיו אסורים בפרסום, וינצל את התקופה הקרובה לקידום סיום החקירה בהקדם האפשרי".

חייל עם מדי משטרה צבאית, 2015. ניב אהרונסון
חייל עם מדי משטרה צבאית, 2015/ניב אהרונסון

לפני שנה, קצין בדרגת סרן, בתפקיד מ"פ בגדוד קרבי מעורב, נעצר בחשד שאנס קצינה המשרתת איתו ביחידה. הקצין הכחיש את המיוחס לו. הקצין נחקר על שתי תלונות שהוגשו נגדו, אחת על-ידי הקצינה שלפי החשד אנס אותה והשנייה על ידי חיילת שטענה שביצע בה מעשה מגונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully