וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה עורך הדין שנעתר לייצג את הממשלה בבג"ץ הגיוס

9.5.2024 / 16:00

עורך הדין דורון טאובמן ייצג את הממשלה לאחר שהיועמש"ית השתחרה מהייצוג. טאובמן הוא שותף מנהל במשרד עו"ד כספי ושות'. בעבר, ייצג בבג"ץ החמץ את עמדת בית החולים לניאדו שאסרה על הבאים בשעריה להכניס כל סוג של מאכל בפסח

בווידאו: הפגנת הפלג הירושלמי נגד חוק הגיוס, כביש 4, 2 במאי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

עורך הדין דורון טאובמן ייצג את עמדת הממשלה בבג"ץ הגיוס, כך נודע היום (חמישי) לאחר שהיועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, השתחררה מייצוג הממשלה. טאובמן, שותף מנהל במשרד עורכי דין כספי ושות' ועוסק במגוון רחב של תחומי ידע משפטיים, ביניהם דיני חוזים, דיני חברות ושוק ההון, דיני מקרקעין, דיני ביטוח, ירושות וצוואות.

בעברו, טאובמן ייצג את בית החולים לניאדו בבג"ץ החמץ, כך שנראה שיש לו ניסיון בסוגיות סבוכות, כגון ענייני דת ומדינה. העתירה עסקה באיסור שהחילו כמה בתי חולים על הכנסת חמץ לשטחם בימי חג הפסח. עמדת בית החולים הייתה לאסור על באי בית החולים להכניס את כל סוגי המאכל, ובכך להימנע מהכנסת חמץ ומהתנגשות עם החוק.

בנוסף, טאובמן ייצג את מי שהיה שר הדתות באסון מירון - הרב יעקב אביטן בעתירה לבג"ץ. טאובמן בשמו של אביטן עתרו נגד החלטת ועדת מירון שקבעה שהוא לא יוכל לשמש בעתיד כשר בממשלת ישראל בשל אחריותו לאסון. החלטה בתיק זה ניתנה רק לפני יומיים ונקבע שוועדת החקירה הממלכתית תגיש את עמדתה בסוף החודש לבג"ץ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה.
ב7 לינואר 2024. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נמצא עורך הדין שייצג את הממשלה בבג"ץ הגיוס/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

טאובמן מייצג את חברת "תולדות ייזום והשקעות בע"מ" בעניין העלאת תעריף הארנונה באזור יבנה. בעתירה זו הוא מייצג את החברה נגד שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', ושר הפנים, משה ארבל, ואילו כאן הוא עתיד לייצג את עמדת כלל הממשלה.

למרות שמדובר בנושאים שונים ולא נראה שהוא בניגוד עניינים, זוהי עדיין נקודה מעניינת לראות כיצד יאמץ את עמדת הממשלה שמולה הוא מופיע בתיקים שונים. נזכיר ששני השרים תומכים במתווה שיאפשר את המשך דחיית הגיוס של תלמידי הישיבות, וכי משרד האוצר מיוצג בעתירה הזו על ידי היועצת המשפטית לממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully