וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חילצה את עצמה בנס": בעלה ניסה להצית אותה, היא נמלטה והזעיקה משטרה

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 20:05

החשוד והקורבן נמצאים כעת בעיצומן של הליכי גירושין, הוא הגיע לביתה חמוש חומר דליק, מצתים וגרזן והחל לתקוף אותה ולשפוך עליה חומר בעירה. המתלוננת נמלטה ממנו באופן פלאי, נכנסה לביתה והזעיקה את השוטרים שעצרו אותו. כעת יוגש נגדו כתב אישום

תושב הגליל ניסה להצית את אשתו ברכבה/דוברות משטרת ישראל

תושב עראבה בן 61 הגיע לפני כשבועיים לבית אשתו המתגוררת בעיר אחרת בגליל כשהוא מצויד בבקבוק עם חומר דליק, מצתים וגרזן. מחומר החקירה עולה כי החשוד ארב למתלוננת עד שיצאה מביתה וכשזיהה אותה ברכבה חסם אותה, ניפץ את חלון הרכב והחל לתקוף אותה תוך שהוא שופך עליה חומר דליק ומנסה להצית אותה בתוך הרכב. המתלוננת הצליחה לצאת מהרכב, נמלטה חזרה לביתה והזעיקה את המשטרה. שוטרי המחוז הצפוני שהזועקו למקום הגיעו ועצרו אותו.

"מדובר במעשים חמורים של חשוד שנמצא בהליכי גירושין מאשתו. התכנון מוקדם והצטיידות בכלים לשם ביצוע העבירה מלמדים על כוונותיו של החשוד", אמר רס"ר פריד גאנם חוקר אלימות במשפחה בתחנת משגב. "רק בנס המתלוננת חילצה את עצמה ונמנע אסון כבד שיכל להסתיים ברצח. מדובר בחשוד המוכר למשטרה מתחום עבירות האלימות, ובמהלך החקירה הכחיש מכל וכל את המיוחס לו גם שהצגנו לו הראיות". הצהרת תובע הוגשה היום (חמישי) נגד החשוד, ובהמשך יוגש נגדו כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully