וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס יום העצמאות במשטרה: בן גביר איחר - האירוע התחיל בעיכוב של 45 דקות

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 15:00

הטקס התקיים במטה הארצי בירושלים, בהשתתפות המפכ"ל קובי שבתאי, הסמפכ"ל אבשי פלד, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וסגל הפיקוד. בנאומו, התייחס השר למדיניות הממשלה ביחס לעם העזתי: "אין לנו על מי להישען רק על אבינו שבשמיים. להפסיק להיות הומניים ולנסות לשאת חן"

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בתחנת משטרת שדרות עם הדר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, מפכ״ל המשטרה רנ״צ קובי שבתאי, מפקד מחוז דרום ניצב אמיר כהן, מפקד התחנה סנ״צ דביר ארובס ומנכ״ל משרד רה״מ יוסי שלי, 29 ביולי 2023/קובי גדעון, איתי בית און / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

טקס יום העצמאות והענקת דרגות במטה הארצי של משטרת ישראל התקיים היום (חמישי), בהשתתפות המפכ"ל קובי שבתאי, הסמפכ"ל אבשי פלד וסגל הפיקוד. הטקס התחיל באיחור של כמעט שעה משום שהשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, איחר לאירוע.

המפכ"ל קובי שבתאי נאם ואמר כי "מתכנסים כאן כמדי שנה לטקס להענקת דרגות, הטקס השנה אינו כמו בכל שנה. שבעה חודשים מאז תחילת המלחמה, עם שלם שהתגייס באחדות גורל. ראינו לוחמים שמתגייסים מכל המגזרים, מחו"ל וכאלה שהיו בחופשה".

טקס יום העצמאות והענקת דרגות במטה הארצי של משטרת ישראל. 9 במאי 2024. שלומי הלר
טקס יום העצמאות והענקת דרגות של המשטרה/שלומי הלר

"7 באוקטובר יזכר לנצח כאחד הפרקים החשוכים מאז תקומתנו, אבל גם כניצחון של בני האור על החושך. המפקדים, השוטרים והשוטרות שרצו קדימה וסיכנו את חייהם להגן על האזרחים, הוסיף שבתאי. "הלב כואב ומדמם. אנחנו מבכים את לכתו של ייטב הלוי, לוחם אמיץ ועז נפש, מפקד נערץ. נלחם עד נדם ליבו, ליבנו עם משפחתו ועם חברנו ניצב בדימוס יורם הלוי".

לאחר מכן עלה בן גביר לנאום והתייחס גם כן לפעילות המשטרה בצל המלחמה. "היו כאלה שבקונספציה שלהם שאויבים הפכו לאוהבים. 7 באוקטובר לימד אותנו שמשטרת ישראל - שלא זכתה עד אז להערכה כמה הקרבה וגבורה של לוחמים. הוכח שאתם הגיבורים. אתם יודעים לעשות את העבודה, רק צריך כוח ורצון. את הגיבוי וההנחיות המדויקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טקס יום העצמאות והענקת דרגות במטה הארצי של משטרת ישראל. 9 במאי 2024. שלומי הלר
"הטקס נדחה משום שחיכו לבן גביר". טקס יום העצמאות והענקת דרגות של המשטרה/שלומי הלר

"בשעה שיש רבים שמערערים על מדינת ישראל, זו תזכורות לחבק את הידידים שלנו ולהלחם באויבים שלנו ללא פשרות. אין לנו על מי להישען רק על אבינו שבשמיים. צריך להפסיק להיות הומניים ולנסות לשאת חן. הגיע הזמן להומניטרי תמורת הומניטרי", הוסיף השר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully