וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משיאי המשואות לא מוכנים": המפגש עם נתניהו ואוחנה נדחה

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 9:56

כמידי שנה, משיאי המשואות היו אמורים לקבל מדליות ולהיפגש עם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ולאחר מכן עם נתניהו, אך המפגשים נדחו לערב יום הזיכרון ולכן יתקיים במתכונת שונה. "הכל בתיאום מלא", נמסר מסביבת השרה רגב

בווידאו: ישראל חוגגת עצמאות - טקס הדלקת המשואות בהר הרצל 14.4.21/צילום: אולפני הרצליה

לבקשת המערך הממשלתי לטקסים ואירועים ממלכתיים ונוכח אילוצים שהציג, הוחלט כי המפגש המסורתי של משיאי המשואות בכנסת, שאמור היה להתקיים היום, יועבר ליום ראשון ויתקיים במשכן, במתכונת שונה בשל סמיכותו לערב יום הזיכרון.

בסביבת רגב טוענים כי מדליקי המשואות נדרשים לחזרות נוספות ובשל אילוצי לו"ז - המפגש המתוכנן בכנסת וגם המפגש עם ראש הממשלה שהיה אמור להתקיים היום - נדחו ליום ראשון בבוקר, ערב יום הזיכרון. לדבריהם, "חלק ממדליקי המשואות הגיעו לחזרות בפעם הראשונה אתמול, והיום בערב כבר התקיימו צילומי הטקס. הם צריכים עוד חזרות והיו אילוצים בלו"ז של ראש הממשלה ויו"ר הכנסת ולכן נאלצנו לדחות. הכל היה בתיאום מלא עם כלל הגורמים בממשלה ובכנסת".

טקס הדלקת המשואות בהר הרצל, ירושלים  25 באפריל 2023. צילום מסך, אתר רשמי
טקס הדלקת המשואות בהר הרצל אשתקד/אתר רשמי, צילום מסך

בכנסת קיבלו אתמול את ההודעה על כך ב-12 בלילה, אף שנערכו מראש למפגש עם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ולאחר מכן גם עם ראש הממשלה נתניהו, לארוחת צהריים שבה ישתתף גם ראש העיר ירושלים משה ליאון ואישי ציבור נוספים וכן לחלוקת מדליות למשיאי המשואות, כמידי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully