וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תולעת אכלה לי חלק מהמוח": העבר הרפואי של רוברט קנדי ג'וניור נחשף

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 10:03

המועמד העצמאי לנשיאות ארה"ב הצהיר בעבר כי הוא סבל מבעיה מוחית שלפי רופאיו נבעה מ"תולעת שנכנסה לי למוח, אכלה חלק ממנו ואז מתה". עם זאת, הוא טוען שהחלים לחלוטין: "אני מציע לאכול חמש תולעי מוח נוספות ועדיין אביס את טראמפ וביידן בעימות נשיאותי"

המועמד העצמאי רוברט קנדי ג'וניור במסיבת עיתונאים בניו יורק, ארה"ב, 1 במאי 2024. רויטרס
השתתפותו במרוץ עשויה להכריע את זהות המנצח. רוברט קנדי ג'וניור/רויטרס

המועמד העצמאי לנשיאות ארצות הברית רוברט קנדי ג'וניור סבל מטפיל במוחו לפני יותר מעשור, אך הוא החלים לחלוטין - כך אישרו אתמול (רביעי) בקמפיין שלו לאחר שעברו הרפואי נחשף בניו יורק טיימס.

לפי ניו יורק טיימס, בתצהיר בן 12 שנים של רוברט קנדי ג'וניור, נצר לשושלת הפוליטית המפורסמת ביותר בארצות הברית, הוא אמר שרופא אמר לו כי חריגה בסריקת המוח שלו "נגרמה מתולעת שנכנסה למוח שלי ואכלה חלק ממנה ואז מתה".

עוד דווח כי ההצהרה ניתנה במהלך הליכי גירושים מאשתו השנייה, מרי ריצ'רדסון קנדי, שבהם טען שיכולת ההשתכרות שלו נפגעה בשל הבעיות הקוגניטיביות שלו. היא התאבדה ב-2012, בעיצומו של המאבק על המשמורת על ארבעת ילדיהם.

קנדי, שהתמודדותו במרוץ מול הנשיא הדמוקרטי המכהן ג'ו ביידן ויריבו הרפובליקני דונלד טראמפ עשויה להכריע את המרוץ, התגאה במצבו הבריאותי וקרא על שניהם תיגר.

"אני מציע לאכול עוד חמש תולעי מוח ועדיין אנצח את הנשיא טראמפ והנשיא ביידן בעימות נשיאותי", כתב קנדי, מתנגד חיסונים מוביל, בפוסט ב-X.

דוברת מטעם הקמפיין של קנדי, סטפני ספיר, אמרה כי במהלך "נסיעותיו הרבות באפריקה, דרום אמריקה ואסיה כפעיל סביבתי, הוא נדבק באחד המקומות האלו בטפיל". היא הוסיפה ש"הבעיה נפתרה לפני יותר מעשר שנים, ובריאותו הפיזית והנפשית איתנה".

לדבריה, "תהיות לגבי מצבו הבריאותי של קנדי הן קורעות מצחוק, לאור התחרות מולו". היא עקצה בדבריה את שני יריביו, ביידן בן ה-81 וטראמפ בן ה-77, הנופלים בלשונם שוב שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully