וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המלחמה ובמדי ב': כ-180 דגלנים יקחו חלק בטקס יום העצמאות

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 20:08

צה"ל הודיע שהטקס יצולם מבעוד מועד וללא קהל, ושמשתתפיו מייצגים את הפסיפס הישראלי - מכל חלקיו וגווניו כסמל לאחדות בעם. מפקד הטקס, אלוף-משנה (מיל') שמעון דרעי: "השנה ההכנות לטקס היום מורכבות. התאמנו חלק משמעותי לרוח התקופה ונתנו ביטוי לזיכרון והנצחת הנופלים"

דגלנים בטקס יום העצמאות 2024/דובר צה"ל

צה"ל הודיע הערב (רביעי) שדגלנים מכלל האגפים והפיקודים בצבא ייקחו חלק בטקס המשואות ביום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל - כמו בכל שנה.

חלקו הצבאי של הטקס הותאם על כלל מרכיביו כשהמצפן המוביל עבור תרגילי הסדר הוא הזיכרון והגבורה. בתום חודשיים של תכנון וחזרות, על רחבת הטקס יצעדו כ-180 דגלנים לצילום הטקס מבעוד מועד וללא קהל.

דגלנים בטקס יום העצמאות 2024. ללא, דובר צה"ל
דגלנים בטקס יום העצמאות 2024/דובר צה"ל, ללא

משתתפי הטקס מייצגים את הפסיפס הישראלי - מכל חלקיו וגווניו כסמל לאחדות בעם. בשונה משנים קודמות, ייפתח חלקו הצבאי של הטקס במקצב תופים וכלל הצורות שיבצעו הדגלנים הותאמו לרוח התקופה ויוקדשו לזיכרון וחיזוק הרוח הישראלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דגלנים בטקס יום העצמאות 2024. ללא, דובר צה"ל
דגלנים בטקס יום העצמאות 2024/דובר צה"ל, ללא

מפקד הטקס, אלוף-משנה (מיל') שמעון דרעי, אמר: "השנה, ההכנות לטקס הדלקת המשואות והעברת הדגלים הראשיים הייתה מורכבת במיוחד. התאמנו חלק משמעותי מן הצורות לרוח התקופה ונתנו ביטוי לזיכרון והנצחת הנופלים. בשונה משנים עברו, כניסת הדגלנים וכלל צורות הזיכרון ילוו בקצב תופים. אנו מאחלים לחזרתם של כל החטופים הביתה במהרה ולהחלמתם של כלל פצועי המערכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully