וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: "נחוש להשיב את תושבי הצפון לביתם - המשימה כאן לא הושלמה"

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 17:07

שר הביטחון קיים הערכת מצב באוגדה 91 "עוצבת הגליל" בגבול הצפון, ושוחח עם לוחמי תותחנים הפועלים באזור. "בשביל להחזיר את התושבים בביטחון צריך תהליך הסכמי או מבצעי", אמר גלנט. על המשך המערכה אמר: "המשימה לא הושלמה ואנחנו שואפים להגיע למצב כזה ללא מלחמה"

שר הביטחון גלנט בהערכת מצב באוגדה 91 ״עוצבת הגליל״ בגבול הצפון/אלעד מלכה

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום (רביעי) הערכת מצב באוגדה 91 "עוצבת הגליל" עם מפקדה תת-אלוף שי קלפר וקציני המטה. גלנט שוחח עם כוחות צה"ל על התוקפנות של כוחות חיזבאללה ועל התקיפות בשטח לבנון לסיכול מחבלים ופגיעה בתשתיות טרור.

"בשביל להחזיר את התושבים בביטחון צריך תהליך הסכמי או מבצעי, ומחובתו של הצבא להכין את התהליך המבצעי, שגם משמש עוגן וסדר לתהליך אחר. אני נחוש להחזיר את התושבים לביתם בביטחון ולבנות מחדש את הדברים שנהרסו", מסר גלנט.

"אני מודע לצורך וגם במובנים רבים לתחושה שהמשימה לא הושלמה, והיא אכן לא הושלמה. מלחמה זה דבר שיש לו מחירים, הוא יהיה כבד עבור ישראל וקטסטרופלי לחיזבאללה וללבנון. אנחנו שואפים להגיע למצב ללא הגעה למלחמה, אבל אם זאת תהיה נקודת המוצא האחרונה, אנחנו ננקוט בה, כי בסוף יש לנו חובה ליישם את החוזה שלנו מול האזרחים", הוסיף.

שר הביטחון גלנט בהערכת מצב באוגדה 91 ״עוצבת הגליל״ בגבול הצפון. משרד הביטחון
שר הביטחון גלנט בהערכת מצב באוגדה 91 ״עוצבת הגליל״ בגבול הצפון/משרד הביטחון

בהמשך, גלנט שוחח עם לוחמי תותחנים במילואים הפועלים בגזרה, ושמע מהם על פעילותם מפרוץ המלחמה ועל התקיפות הארטילריות נגד יעדי חיזבאללה בשטח לבנון. "קרב הגנה הוא מורכב, זה קרב שאתה כל הזמן צפוי גם לתגובות של האויב ואתה פועל באופן אקטיבי". לדבריו, "יש לנו מערכי אש מאוד משמעותיים, מאוד כבדים ואנחנו נדאג להפעיל אותם אם יהיה צורך וסיבה. עכשיו צריך להיערך להמשך והקיץ הזה עלול להיות קיץ חם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully