וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ים: כתב אישום נגד גבר שדקר את חברו - בגלל ששפך עליו מים

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 17:23

על פי החשד, שני הגברים רכבו יחד על אופניים חשמליים והיו תחת השפעת סמים, כשתוך כדי נסיעה התפתחה תגרה בין השניים. החשוד החל לבעוט בחברו, ולאחר מכן שלף סכין ודקר אותו שמונה פעמים. לאחר התקיפה הסיע החשוד את הקורבן לבית החולים וולפסון, ונמלט מהמקום

בת ים: כתב אישום נגד גבר שדקר את חברו - בגלל ששפך עליו מים/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד תושב בת ים בן 26, בחשד שדקר את חברו על כך ששפך עליו מים. על פי כתב האישום, החשוד רכב עם חברו על אופניים חשמליות בעיר, כששניהם תחת השפעת סמים, כשהחל להתפתח ריב בין השניים. הנאשם עצר את האופניים ובעט בחברו, ולאחר מכן שלף סכין ודקר אותו שמונה פעמים - בעין, בחזה ובידו.

לאחר התקיפה, לקח החשוד את חברו למרכז הרפואי וולפסון בחולון, הוריד אותו בבית החולים ונמלט מהמקום. שוטרי תחנת בת ים החלו במאמצים לאתרו, ויום למחרת מצאו אותו במונית בעיר, והוא נלקח לחקירה.

בת ים: צעיר חשוד שדקר את חברו לאחר ששפך עליו מים - תיעוד הדקירה. דוברות משטרת ישראל
"דקר אותו שמונה פעמים". תיעוד פציעות הקורבן/דוברות משטרת ישראל

בסיום החקירה הוחלט להגיש נגד החשוד כתב אישום. המשרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 20 מנתניה, החשוד במעורבות בקטטה המונית. על פי החשד, הוא תכנן יחד עם אביו ואחיו לתקוף שני מעורבים נוספים - על רקע סכסוך בין הצדדים. התקיפה בוצעה באמצעות אלות ושיפוד מתכתי, ובעקבותיה נפצעו ארבעה אנשים, אחד באורח קשה והיתר באורח קל עד בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully