וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל: "עוד לא נחשפו רבים מסיפורי הגבורה מהימים הראשונים למלחמה"

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 12:17

בטקס הצדעה לחללי מערכות ישראל, התייחס ראש המטה הכללי הרצי הלוי למלחמה המתנהלת. "עטופים בכאב על אנשינו היקרים, אנו חדורי נחישות להילחם", אמר. "הימים הקרובים הם ימים של זיכרון לאומי, נתייצב לצד בני המשפחות השכולות ונצדיע ליקיריהם ולמעשי גבורתם"

בווידאו: הרמטכ"ל ברצועת עזה/צילום: דו"צ

ראש המטה הכללי הרצי הלוי נאם היום (רביעי) בטקס הצדעה לחללי מערכות ישראל. ""שבעה חודשים חלפו מאז עמדנו כולנו מול מתקפה נפשעת וחסרת תקדים בתולדות המאבק על זכותו של העם היהודי לחיות בארצו. אחריות רבה לביטחון המדינה באירוע הזה על תוצאותיו הכואבות. בעל כורחנו ניצבנו יחד מול התוצאות הקשות, ומאז אנו שותפים יחד לתיקון", אמר בפתח דבריו".

המלחמה עודנה מתנהלת, וטרם הוסר הלוט מעל רבים מ אירועי הגבורה שהתרחשו ביממות
הראשונות שלה. אנו, ראשי הארגונים, עומדים בניהול המלחמה זה לצד זה, שותפים בלחימה להכרעת האויב, במאמצים להשבת חטופינו, לאיתור נעדרינו ולחזרתם הבטוחה של כל המפונים לבתיהם. אנשינו נלחמים בשדה הקרב בחירוף נפש, ומחזקים את ביטחון מדינת ישראל. כאשר אנחנו ניצבים מולם מאוחדים במשימתנו, גם הם נוהגים כמונו.

עטופים בכאב על אובדן אנשינו היקרים אנחנו חדורי נחישות. נמשיך להילחם יחד להגנת המדינה
שלנו ולהבטחת קיומנו כאן בארץ הזאת. החלקות הצבאיות הפזורות מספרֹות בשתיקה את סיפור גבורתם של חללי מערכות ישראל.

הרמטכ"ל הרצי הלוי. צילום: ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
"לביטחון המדינה אחריות רבה באירועי 7 באוקטובר. בעל כורחנו ניצבנו מול התוצאות"/עיבוד תמונה, צילום: ראובן קסטרו

הימים הקרובים הם ימים של זיכרון לאומי, בהם יעלו בני המשפחות השכולות אל בתי העלמין להתייחד עם יקיריהם במקום מנוחתם האחרון. יש בהם מי שעושים זאת שנים ארוכות, ויש רבים מאוד ש עבורם זהו יום הזיכרון הממלכתי הראשון, והוא כואב עד מאוד.

בימים אלה אנו מתייצבים לצדם ומצדיעים ליקיריהם ולמעשי גבורתם. חובתנו להמשיך וללוות את קרובי הנופלים במסע השכול הארוך והכואב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully