וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת ישראלית טיילה בברזיל, ברחה משודדים - קפצה מחומה ונהרגה

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 11:01

עלמה בוהדאנה, מקיבוץ יסעור, ניסתה להימלט משודדים בריו דה ז'נרו, וקפצה מחומה, בלי לדעת שמאחוריה יש תהום בגובה 15 מטר. צעיר ישראלי שסייר איתה סיפר לחוקרים על המקרה. עובדי המלון בו שהו סיפרו עליה: "צעירה עם נוכחות כריזמטית, חייכנית, תישאר כאן איתנו לנצח"

בווידאו: תאונת דרכים בגיאורגיה; שני ישראלים נהרגו/מערכת וואלה! NEWS

עלמה בוהדאנה, בת 24 מקיבוץ יסעור, נהרגה שלשום (שני) כשנפלה מגובה בזמן שנמלטה משודדים בברזיל. לפי הדיווחים במדינה, היא טיילה במדינה זה שלושה חודשים ולפני עשרה ימים הגיעה לריו דה ז'נרו, שם מצאה את מותה.

האירוע התרחש ברחוב אלמירנטה אלכסנדרינו, שבשכונת סנטה תרזה המתוירת בריו דה ז'נרו, כשבוהדאנה צעדה עם צעיר ישראלי אחר. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, בוהדאנה קפצה אל הסבך שמעבר לחומה כדי לחמוק מהשודדים, מבלי לדעת שמדובר בקיר שמצידו השני היתה תהום של 15 מטר. כבאים הוזעקו כדי לחלץ אותה והמשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

הישראלי שהיה עד לאירוע, דן חן, סיפר לחוקרים כי הכיר את עלמה כמה ימים קודם לכן בהוסטל "סלבדור" בעיר, בו שהו השניים. עדי ראיה סיפרו שזמן קצר לפני המקרה, שאכן עבר במקום אופנוע. הרשויות בברזיל עדכנו שהן בקשר עם הקונסוליה הישראלית.

דיווח של התקשורת בברזיל על צעירה ישראלית שנהרגה במדינה, 8 במאי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עלמה בוהאדנה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

העובדים בהוסטל סיפרו לתקשורת המקומית על "צעירה עם נוכחות כריזמטית, אינטליגנטית מאד, שהתעניינה בתרבות הברזילאית למרות שהתקשורת שלהם איתה היתה רק באנגלית". עובד באכסניה תיאר אותה כחייכנית, קורנת, שאהבה לשיר וסיפר כי ציירה להם על קיר בהוסטל.

עובדת נוספת במקום אמרה כי "היא למדה סמבה ושיתפה אותי הרבה מהתרבות הישראלית שלה. כולם בהוסטל אהבו אותה ואי אפשר היה להיות שונה. היא תישאר כאן לנצח, איתנו, במנדלה שציירה בכל כך הרבה אהבה לכל פרט".

ממשרד החוץ נמסר כי האירוע מטופל. "מקרה מצער וקשה בו צעירה ישראלית נהרגה כתוצאה מנפילה מגובה רב בריו דה ז'ניירו, ברזיל", נמסר, "המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ וקונסולית ישראל בברזיליה, נטע אברהמי וכן מריאנו הירש, נציג קרן היסוד בריו דה ז'ניירו, מסייעים למשפחה בשעתה הקשה וכן בהעברתה לקבורה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully