וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: איש עסקים ישראלי-יהודי נרצח בעיר אלכסנדריה

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 0:01

לפי דיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הנרצח הוא זיו קיפר, אזרח קנדי-יהודי שמחזיק בדרכון ישראלי. עוד עולה מהדיווחים כי האירוע אירע היום - אולם לא ברור אם הרקע הוא לאומני ונסיבותיו נבחנות. כמו כן, במשרד החוץ אישרו את הדיווח וטענו שקיפר היה בעל עסק במדינה

עקורים עזתים על גבול מצרים ברפיח/מעריב

במצרים דיווחו הערב (שלישי) על איש עסקים ישראלי-יהודי שנרצח ככל הנראה בעיר אלכסנדריה שבצפון המדינה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, שמו של הנרצח הוא זיו קיפר. לפי שעה, לא ברור אם הרקע לאירוע הוא לאומני ונסיבות המקרה בבדיקה.

במשרד החוץ מכירים את הדיווח - ואישרו את הפרטים. לטענתם, הנרצח היה בעל עסק במדינה. כמו כן הדגישו כי "שגרירות ישראל בקהיר בקשר עם הרשויות המצריות, אשר חוקרות את נסיבות המקרה". מהדיווחים עולה שהאירוע התרחש היום, בידי אלמונים. קיפר הוא אזרח קנדי-יהודי שמחזיק בדרכון ישראלי.

דיווח: שני תיירים ישראלים נרצחו בפיגוע ירי במצרים
08.10.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הפיגוע באלכסנדריה ב-8 באוקטובר. ארכיון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יום לאחר מתקפת הפתע של חמאס ביישובי עוטף עזה, שני תיירים ישראלים נרצחו ותייר נוסף נפצע באורח בינוני בפיגוע ירי נגד קבוצת מטיילים ישראלים באלכסנדריה. שוטר, שככל הנראה היה אמון על אבטחת קבוצת התיירים הישראלית, פתח לעברם באש והרג גם אזרח מצרי מקומי, שהדריך את הקבוצה. גורמי ביטחון אמרו אז לסוכנות הידיעות רויטרס שהשוטר נעצר והועבר לחקירה.

"הבוקר, במהלך ביקור תיירותי של קבוצת ישראלים באלכסנדריה במצרים, פתח מקומי בירי לעברם", נמסר בהודעת משרד החוץ אז. "בעקבות כך, נרצחו שני אזרחים ישראלים והמדריך המצרי המקומי. בנוסף לכך, ישנו במקום פצוע ישראלי במצב בינוני. משרד החוץ ושגרירות ישראל בקהיר פועלים, יחד עם המל"ל, משרד ראש הממשלה וצה"ל מול הרשויות במצרים על מנת להחזיר את האזרחים הישראלים לארץ בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully