וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללות, תקיפה וגרימת חבלה: פסק דין בפרשת המטפלות בגן "רחל לי" בשפלה

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 16:25

3 הנאשמות, דיאנה נאסר, דיאנה ביוק ודניאל בכור, הודו בביצוע מעשי תקיפה שונים בפעוטות, כשלכל אחת הרשעות שונות. בעניינן של נאסר ובכור לא הושגה הסכמה בין הצדדים, ואילו כן ביחס לעבירות ביוק - שתרצה תשעה חודשי עבודת שירות בלבד

"שקט! שקט! שימי ראש!": ההקלטות מההתעללות בגן בחולון/מערכת וואלה!

התעללות, תקיפה וגרימת חבלה: פסק דין נקבע היום (שלישי) בפרשת המטפלות בגן "רחל לי" בשפלה.

שלוש הנאשמות, דיאנה נאסר, דיאנה ביוק ודניאל בכור, הודו בביצוע מעשי תקיפה שונים בפעוטות, כשלכל אחת הרשעות שונות. דיאנה נאסר הורשעה בגין התעללות בקטין בצוותא, ריבוי עבירות של תקיפה סתם ותקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש. דיאנה ביוק הורשעה בהשארת ילד ללא השגחה, עבירה אחת של תקיפה סתם, ודניאל בכור הורשעה בהפרת חובה דיווח, תקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש והשארת ילד ללא השגחה.

לא הושגה הסכמה בין הצדדים על עונש בעניינן של נאסר ובכור, ואילו הנאשמת ביוק תרצה תשעה חודשי עבודת שירות בעקבות הסכמה בין הצדדים.

גננת וסייעת במעון בחולון נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות 16.06.22. ללא, עיבוד תמונה
3 מטפלות הואשמו בהתעללות ותקיפה בעשרה מילדי גן "רחל לי" בשפלה/עיבוד תמונה, ללא

בכתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז תוארו מקרי התעללות ותקיפה קשים שונים שביצעו השלוש בעשרה מילדי גן "רחל לי", בהם בין היתר מנעו מהם לאכול בזמן האוכל, הטיחו פעוטות בכיסא, תפסו בהעם בעוצמה בזרוע, זרקו לעברם חפצים וכן השתמשו ב"דרכי ענישה" אלימות נוספות.

הורי הפעוטות התייצבו בבית המשפט, הפגינו עם שלטים מחוץ לכותליו וצעקו לעבר הנאשמות באולם בית המשפט. "מפלצת" ו-"אישה שטן שמתעללת בילדים", קראו לעברן בין היתר.

"מאוד נסערים ומאוד נרגשים שהגענו לרגע הזה", שיתפה נטלי, אמו של א', אחד מהנפגעים העיקריים בפרשה. "הגענו לכל דיון וממש חיכינו להגיע לרגע הזה. יש לילדים שלנו המון השלכות בעקבות האירועים שחוו בגן. הילד שלי חווה המון תסכולים ואני צריכה להקצות לו המון משאבים בעקבות ההתעללות שהוא עבר. בעלת הגן לא הייתה נוכחת והעובדים שלה עשו כרצונם: הרעבה, הטחות וכליאות".

"מאוד מתסכל שצריך להגיע עם הנבלות האלה להסדר טיעון", הוסיפה בזעם. "הכל מצולם ובכל אופן העונש שלהם יהיה חמור. זה לא בסדר שיקבלו עונש מקל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תינוק נהרג בגן ילדים פרטי בבאר שבע לאחר שנפל ממתקן ג'ימבורי 07.06.22. ללא, מערכת וואלה
"בעלת הגן לא הייתה נוכחת והעובדים שלה עשו כרצונם: הרעבה, הטחות וכליאות". גן ילדים/מערכת וואלה, ללא

מטעם עו"ד יוליה סיאני שמלווה את משפחות הנפגעים נמסר: "המעשים הבלתי נתפסים שבוצעו בילדים מחייבת הטלת ענישה חריפה מצד מערכת המשפט על מנת להבטיח צדק לנפגעים שהשלכות של הפגיעה בהם תלווה אותם שנים. זהו רגע קריטי במאבק בתופעות של התעללות בחסרי ישע ואני ומשפחות הנפגעים קוראים לרשויות לחזק את הפיקוח והבקרה על מוסדות לגיל הרך. כל יד זכאי לסביבה בטוחה ותומכת".

עוד היא הוסיפה כי "בני משפחות של הילדים הנפגעים ימתינו לדיון בטיעונים לעונש על מנת שבטרם גזירת דינם של כל המעורבים בפרשה נציג בפני בית המשפט את התמונה המלאה אודות הנזקים העצומים שנגרמו לילדים ובני משפחותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully