וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימות אכזרית בכביש: נהג העיר לרוכב אופנוע על נסיעתו - והותקף כשמשפחתו ברכב

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 9:28

בסרטון שתועד, רוכב האופנוע תקף באופן ברוטאלי את הנהג - בעוד משפחתו כולל ילדיו הקטינים נמצאים חסרי אונים ברכב. התוקף חסם את הרכב, פתח את הרכב ובעט בנהג והכה אותו. הנאשם, תושב בני ברק בן 19, הובא לחקירה בתחנה שבסיומה נכלא. הקורבן נפגע בפניו

רוכב אופנוע תקף נהג בבני ברק/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד רוכב אופנוע שתקף באופן ברוטאלי נהג רכב בעקבות ויכוח בכביש בבני ברק. בסרטון שתועד, רוכב האופנוע תקף את הנהג בבעיטות, אגרופים ובאמצעות קסדה בעוד משפחתו וילדיו נמצאים ברכב. התוקף איים ואמר "יש לי סכין אני אדקור אותך" ו"אני אגיע אליך הביתה ואשחוט לך את הילדים".

הנאשם, תושב בני ברק בן 19, הובא לחקירה בתחנה שבסיומה נכלא. האירוע התרחש לפני כשבועיים ברחוב עזרא בעיר. במסגרת החקירה שנוהלה ע"י חוקרי תחנת בני ברק-רמת גן נמצא כי התקיפה החלה לאחר שהקורבן, נהג הרכב, העיר לנהג האופנוע כי נהג בפרעות. בתגובה, רוכב האופנוע איים עליו ואמר "יש לי סכין, אני אדקור אותך", כשלאחר מכן חבט בידו במראה הימנית של הרכב.

בהמשך, רוכב האופנוע התקדם, חסם את הרכב וגם נהג הרכב התקדם לאט ופגע באופנוע שנפל. רוכב האופנוע הוריד את הקסדה מראשו ורץ לעבר הרכב, כאשר הנהג נמצא יחד עם בני משפחתו שחלקם קטינים. הנאשם חבט באמצעות הקסדה ופגע במסגרת חלון הרכב וכתוצאה מכך הקסדה נשברה. בנוסף, בן ה-19 המשיך באלימות, פתח את הרכב ובעט בנהג והכה אותו.

רוכב אופנוע תקף נהג בבני ברק. דוברות משטרת ישראל
חסם את הרכב ותקף את הנהג. תיעוד מהאירוע/דוברות משטרת ישראל

נהג האופנוע לא הסתפק בכך, המשיך לבעוט ברכב ואמר לנהג הרכב "סע, סע מהמקום", ובהמשך, נעצר שוב ליד הרכב וחבט בפניו של הקורבן. כתוצאה ממעשיו, הקורבן נפגע בפניו ונגרם נזק לרכבו.
מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה כתב אישום נגד החשוד בעבירות תקיפה הגורמת חבלה של ממש, חבלה במזיד ברכב ואיומים וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully