וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: רס"ר דן קמחג'י ורס"ר נחמן נתן הרץ נהרגו מפגיעת הכטב"ם סמוך למטולה

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 9:25

צה"ל התיר לפרסום את שמותיהם שני לוחמי גדוד סיור 6551 של עוצבת חצי האש, שנפלו במהלך פעילות מבצעית בצפון. שני הנופלים בני 31, קמחג'י הינו תושב כפר האורנים, והרץ תושב אלעזר

לוויתו של טל שביט 6 במאי 2024/אלי אשכנזי

רס"ר דן קמחג'י, בן 31 מכפר האורנים ורס"ר נחמן נתן הרץ, בן 31 מאלעזר נהרגו מפגיעת הכטב"ם סמוך למטולה, כך הותר לפרסום הבוקר (שלישי). השניים לחמו בגדוד סיור 6551, עוצבת חצי האש, ונפלו במהלך פעילות מבצעית בצפון הארץ.

ממועצת גוש עציון נמסר: "המועצה משתתפת בצער משפחת הרץ על נפילתו של רס"ל במיל נחמן הרץ. נחמן עלה ארצה עם רעייתו ג'ואנה שושנה לפני מספר שנים. לבני הזוג שתי בנות קטנות, אביגיל וטליה. נחמן הותיר אחריו ארבעה אחים ואחיותף ווא החלל הרביעי של היישוב אלעזר שבמועצת גוש עציון מ-7 באוקטובר".

"אנו מחבקים בשעה קשה זו את משפחת הרץ ואת תושבי אלעזר", הוסיף גם ירון רוזנטל, ראש המועצה. "זכינו שנחמן יהיה חלק מקהילת גוש עציון ולמדנו ממנו אהבה לארץ ישראל ומחוייבות לארץ ישראל."

רס"ר מיל' דן קמחג'י, רס"ר מיל' נחמן נתן הרץ. דובר צה"ל, עיבוד תמונה
רס"ר מיל' דן קמחג'י, רס"ר מיל' נחמן נתן הרץ/עיבוד תמונה, דובר צה"ל

"בנימין מרכינה ראש על נופלו של לוחם המילואים דן קמחג'י בן 31 מהיישוב כפר האורנים", נמסר גם מראש מועצת בנימין, ישראל גנץ. "דן נפל אתמול בגבול הצפון. הוא גוייס למלחמה ושירת תקופה ארוכה. אנחנו משתתפים בצער הכבד של משפחתו ושולחים חיבוק וחיזוק לכל קהילת כפר האורנים. נתמוך ונסייע למשפחה בכל שידרש".

לאחר פגיעת הכטב"ם שהובילה למותם של השניים, נרשמו חילופי אש במטולה. כלי טיס של צה"ל הוקפצו לאזור וחיל האוויר תקף את מקורות הירי. ארגון הטרור חיזבאללה טען ששיגר כטב"מים מתאבדים לעבר מטולה. מטוסי קרב תקפו כ-15 מבנים צבאיים ותשתיות טרור שמוקמו במחנה צבאי המשויך לכוח רדואן בארגון הטרור חיזבאללה במרחב ערב אל לויזה שבדרום לבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully