וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר בתגובה להודעת חמאס: "לתרגילים ולמשחקים יש תשובה אחת: כיבוש רפיח"

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 21:36

גם ראש האופוזיציה לפיד התייחס: "ממשלה שרוצה להחזיר את החטופים מכנסת עכשיו דיון דחוף ולא מוציאה בהיסטריה 3 תדרוכים שונים - ומועכת את לב המשפחות". ח"כ קריב: "רגע המבחן המוסרי והמנהיגותי של שרי המחנה הממלכתי"

לאחר הודעת חמאס על הפסקת אש ברפיח חוגגים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב הערב (שני) להודעת חמאס לפיה הודיע למתווכים המצרים והקטארים שקיבל את הצעתם להפסקת אש, ותקף: "לתרגילים והמשחקים של החמאס יש רק תשובה אחת: פקודה מיידית לכיבוש רפיח. הגברת הלחץ הצבאי, והמשך כתישתו המלאה של חמאס, עד הכרעתו המוחלטת".

ח"כ עמיחי שיקלי מהליכוד העלה פוסט בחשבון ה-X שלו, בו כתב "פאק חמאס".

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, תקף גם כן את התנהלו הממשלה: "ממשלה שרוצה להחזיר את החטופים מכנסת עכשיו דיון דחוף ושולחת את הצוותים לקהיר, לא מוציאה בהיסטריה 3 תדרוכים שונים מגורמים שונים ומועכת את הלב של המשפחות. חרפה לאומית. אין גבול".

יאיר לפיד בישיבת סיעת יש עתיד, 15 באפריל 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
"חרפה לאומית". לפיד/פלאש 90, חיים גולדברג

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, התייחסה בחשבון ה-X שלה: "‏213 יום בשבי, 133 חטופות וחטופים, ומדינה שלמה כוססת ציפורניים במתח, במוצאי יום השואה. ברגעים הרגישים האלה, אני רק רוצה לחזק את כל מי שיש לו יכולת להכריע עכשיו בעד החזרת החטופות והחטופים ולהזכיר שמפלגת העבודה תהיה שם לתמוך בכל דרך. את חמאס עוד נחסל בהמשך, את החטופות והחטופים לא יהיה לנו בהמשך. זה הזמן".

ח"כ גלעד קריב, ממפלגת העבודה, הוסיף: "עסקה לשחרור החטופים חשובה ודחופה לאין ערוך מפעולה צבאית ברפיח. על הממשלה להודיע לאלתר כי היא מחדשת את השיחות להשגת ההסכם ועוצרת ליממה הקרובה כל פעילות התקפית. ‏זה הוא רגע המבחן המוסרי והמנהיגותי של שרי המחנה הממלכתי, של השר גלנט, של שרי ש"ס ושל אותם שרי ליכוד שיש בהם יושרה, עצמאות ועמוד שדרה ערכי. ‏אסור להם להכשל בו".

  • עוד באותו נושא:
  • חמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully