וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעט בה וצילם אותה כשהיא על הרצפה: גבר נאשם בתקיפה אכזרית של בת זוגו בחוף הים בנתניה

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 17:38

מהחקירה עלה כי בעת שבני הזוג שהו יחד בחוף הים, שוחחה הקורבן עם אחותו של הנאשם. לאחר שתוכן השיחה לא מצא חן בעיניו החל לסטור לה, לצבוט אותה ולנשכה ברגליה. כשנפלה על הקרקע, החל לבעוט בה תוך שהוא שופך עליה משקה שאחז בידו. לאישה נגרמו חבלות והיא פונתה לביה"ח

חוף נתניה. טליה לוין, מערכת וואלה
הנאשם הפסיק רק אחרי הגעת עוברי אורח שהיו במקום שמנעו ממנו להמשיך במעשיו. חוף הים נתניה/מערכת וואלה, טליה לוין

בתום חקירה שניהלו חוקרי מחוז מרכז הגישה היום (שני) יחידת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום נגד תושב נתניה לאחר שתקף בחוף הים בברוטאליות את בת זוגו, שפך עליה משקה ולבסוף צילם אותה כשהיא חבולה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו לאישה חבלות והיא פונתה לבית החולים לניאדו לצורך קבלת טיפול.

שוטרי תחנת נתניה פתחו בסריקות לפני כשבוע עם קבלת דיווח בדבר גבר התוקף בברוטאליות אישה אחרת בחוף הים בנתניה. כעבור זמן קצר הגיעו השוטרים למקום ועצרו את הנאשם, תושב העיר כבן 23.

מהחקירה עלה כי בעת שבני הזוג שהו יחד בחוף הים, שוחחה הקורבן עם אחותו של הנאשם ולאחר שתוכן השיחה לא מצא חן בעיני הנאשם הוא החל לסטור לה, לצבוט אותה ולנשכה ברגליה, בהמשך כשנפלה על הקרקע, החל הנאשם לבעוט בה בכל חלקי גופה תוך שהוא שופך עליה משקה שאחז בידו.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
הוגכש כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה ממש לבן זוג ואיומים/שלומי גבאי

לבסוף החל הנאשם לצלם את הקורבן כשהיא שרועה על החול ואז,העמידה על רגליה, המשיך לצלם אותה ושלח לאחותו את התמונות. הנאשם הפסיק רק אחרי הגעת עוברי אורח שהיו במקום שמנעו ממנו להמשיך במעשיו.

מעצרו הוארך בהתאם לצרכי החקירה והיום כאמור הגישה נגדו שלוחת התביעות במחוז מרכז כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה ממש לבן זוג ואיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully