וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראוף שמילוב הואשם ברצח מרינה מלינובסקי: "היכה אותה במשך שעות ארוכות"

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 15:10

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שמילוב, בגין הרצח שאירע לפני חודש וחצי בשכונת התקווה. מלינובסקי נמצאה עם פצעי דקירה וסימני אלימות, כשהיא מכוסה בסדין בין שני בניינים. בנוסף מיוחסות לו עבירות של חבלה בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, שיבוש מהלכי משפט

תיעוד: ראוף שמילוב צועד לאחר שרצח את מרינה מלינובסקי בשכונת התקווה, 3 במאי 2024/דוברות המשטרה

הפרקליטות הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בת"א כתב אישום נגד ראוף שמילוב, תושב תל אביב בן 58, בגין רצח מרינה מלינובסקי לפני כחודש וחצי בשכונת התקווה בת"א. בנוסף, מיוחסות לו עבירות של חבלה בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, שיבוש מהלכי משפט, השמדת ראיה ועוד.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד מירב גבע מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), השניים הכירו בשנת 2022 והיא נהגה מעת לעת להגיע לדירתו ולשהות עמו. במספר הזדמנויות בתקופה זו, הוא התעלל בה ותקף אותה תוך שימוש באלימות קשה, כאשר באחד מן המקרים אף ניפץ על ראשה בקבוק זכוכית. כתוצאה ממעשיו נזקקה מרינה פעם אחר פעם לטיפול רפואי.

מרינה מלינובסקי שנרצחה בשכונת התקווה בחודש מרץ. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גופתה נמצאה עם סימני אלימות קשים. מרינה מלינובסקי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

על פי כתב האישום, בתאריך 19 במרץ 2024 נקט שמילוב באלימות קשה ביותר כלפי המנוחה, במשך שעות ארוכות ובכוונה לגרום למותה. שמילוב היכה אותה בחפץ קהה, במכשיר חד, בבעיטות ובאגרופים בכל חלקי גופה וגרם לה לעשרות פציעות וחבלות שהובילו למותה המיידי.

לאחר מעשה הרצח הוא שטף את הסכין שהייתה מוכתמת בדמה של מלינובסקי ואת סימני הדם מהדירה, הוציא פריטים מהדירה על מנת להשמיד ולהעלים כל ראיה הקושרת אותו לרצח מתוך כוונה לשבש את הליכי החקירה, ולאחר מכן גרר את גופתה לרחוב והותיר אותה כשהיא עטופה בסדין. עובר אורח הבחין בגופתה שנמצאה עם פצעי דקירה וסימני אלימות בין שני בניינים והתקשר למשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
זירת הרצח של אישה הנמצאה ללא רוח חיים עם סימני אלימות, תל אביב, 19 במרץ 2024. ארז הראל
זירת הרצח בדרום תל אביב/ארז הראל
הזירה בשכונת התקווה בתל אביב. מד"א
אמבולנס בזירת הרצח בשכונת התקווה/מד"א

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין כי הנאשם ניצל את היותה של המנוחה דרת רחוב, וחסרת כל תמיכה ומעטפת של הגנה. "מסוכנותו הגבוהה זועקת הן מביצוע הרצח עצמו, הכולל מעשי אלימות קשים וברוטליים, והן ממעשיו מיד לאחר הרצח עת החל לפעול בקור רוח להעלמת ראיות", אמרו בפרקליטות.

בבקשת המעצר נכתב כי בין הראיות שנאספו ומבססות את אשמתו ישנם ממצאי דם של המנוחה שהיו על גבי סווטשרט שהוא זרק בחצר הדירה, וגם עדויות שכנים ששמעו צעקות בוקעות מדירתו. במהלך חקירתו הנאשם הוא כל קשר והיכרות עם מלינובסקי וגם את ביצוע הרצח המיוחס לו, אך לאחר מספר חקירות הוא שינה גרסה וסיפר שהיא נכחה אצלו בדירה יום או יומיים לפני הרצח אך לא ביום הרצח עצמו. כאשר הוטחו בו ראיות מפלילות, הוא בחר לשמור על זכות השתיקה ולא סיפק להן הסבר שמצביע על חפותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully