וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך קריאות "מוות לערבים"; 3 צעירים ניסו לשדוד חנות ותקפו באלימות את המוכר

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 9:04

שלושת החשודים, הגיעו לחנות כשהם חמושים באלה ובסכין, דקרו את המוכר שהיה לבדו בחנות וגרמו לפציעתו באורח קשה. חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחריהם בזכות מציאת פריט לבוש ששייך לאחד מהם, ואף לקשור אותם לשוד דומה שאירע לפני שנה

בווידאו: תקפו עובד מינימרקט תוך קריאת "מוות לערבים", רמת גן/דוברות משטרת ישראל

עובד בסופרמרקט ברמת גן הותקף לפני כשבועיים על ידי כמה חשודים שנמלטו מהמקום, נפצע באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי. עם קבלת הדיווח על האירוע האלים, שוטרי תחנת רמת גן- בני ברק הגיעו מיד לזירה ופתחו בחקירה תוך איסוף ממצאים וראיות. בהמשך השבוע, בלשי היחידה ללחימה בפשיעה הצליחו לאתר פריט לבוש של אחד החשודים במעשה, מה שעזר להתחקות אחריהם ולהביא למעצרם. שלושת החשודים, תושבי בני ברק בני 18-19, הובאו לחקירה ומעצרם הוארך מעת לעת.

בחקירת המשטרה עלה כי השלושה הגיעו לחנות בשעה 01:00 בלילה, בעודם רעולי פנים, כשבכוונתם לשדוד סיגריות. בפועל, החשודים שהיו חמושים באלה ובסכין, התנפלו על הקורבן, דקרו אותו אותו וגרמו לו לפציעה קשה תוך קריאות "מוות לערבים" וקריאות גזעניות אחרות. חקירת המשטרה גם הביאה לקשירת שלושת החשודים לאירוע שוד נוסף שקרה בחנות אשתקד, אך לא דווח למשטרה.

תקפו עובד מינימרקט תוך קריאת "מוות לערבים", רמת גן. דוברות משטרת ישראל
"מדובר באירוע חמור ומעורבות המשטרה השיבה את הביטחון והמשילות לקורבן בפרט, ולאזרחים בכלל". צילום אבטחה מתקיפת המוכר/דוברות משטרת ישראל

"ביצענו מגוון רחב של פעולות חקירה מורכבות שהוביל להפללתם של החשודים תוך חקירה אינטנסיבית", אמר רס"ב קובי הרשוקוביץ, ראש צוות חקירה ביחידה ללחימה בפשיעה במרחב דן. "גילינו גם שהשוד הקודם במקום בוצע על ידי מעורב מהאירוע הנוכחי, עוד בהיותו קטין. האירוע אומנם לא דווח לנו בזמנו אבל טיפלנו גם בו. אני קורא לאזרחים לדווח לנו על כל אירוע חריג ולשתף פעולה עם המשטרה לצורך הגנה על הכלל. מדובר באירוע חמור ומעורבות המשטרה השיבה את הביטחון והמשילות לקורבן בפרט, ולאזרחים בכלל". הצהרת תובע תוגש היום (שני) נגד שלושת החשודים, וכתב אישום יוגש כנגדם בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully