וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מטען חבלה ושני אקדחים טעונים: שוטרי זכרון יעקב עצרו הלילה עבריין מוכר

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 11:44

בן דוד, שחקן פורנו לשעבר, מומחה למטעני חבלה ומי שהיה יעד לניסיון חיסול, נתפס על ידי השוטרים כשהוא בדרכו ל'ג'וב' נוסף, על פי החשד. מעצרו הוארך על ידי בית המשפט בחדרה והוא חשוד גם בתקיפת שוטר

בווידאו: היחידה המרכזית במחוז תא חשפה התארגנות עבריינית שתכננה חיסול באמצעות רחפן עם מטען רב עוצמה/דוברות המשטרה

שוטרי זכרון יעקב, שערכו הלילה (שני) סיור שגרתי, עצרו עבריין מוכר - שחקן הפורנו לשעבר שלומי בן דוד בן ה-40 מפרדס חנה. בן דוד הוא אסיר לשעבר ומומחה לתחום מטעני החבלה, הוא כבר היה בעבר יעד לניסיון חיסול בעצמו. כשנעצר, היו ברשותו מטען ושני אקדחים טעונים. על פי החשד, בן דוד היה בדרכו ל'ג'וב' נוסף. מעצרו הוארך היום בבית המשפט בחדרה בהיעדרו, הוא חשוד גם בתקיפת שוטר.

עצור אזוק. דוברות משטרת ישראל
יובא לדיון בהארכת מעצרו בחדרה. אדם אזוק/דוברות משטרת ישראל

לפני כחודש, שוטרי מחוז מרכז חשפו מטען חבלה בחצר בית ספר בשכונת ג'וואריש ברמלה. חבלני המשטרה בחנו את המטען, כדי לוודא שלא נשקפת סכנה נוספת לציבור. בסיום הועברו הפריטים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה.

בבני ברק, כוח משטרה איתר 29 לבנות חבלה במשקל 16 קילוגרם לפני כחודשיים, זאת לאחר שהשוטרים הבחינו ברוכב אופנוע שנסע בצורה חשודה. השוטרים פתחו במרדף אחרי הנהג, שלא נשמע להוראותיהם והמשיך בנסיעה פרועה. הנהג נטש את רכבו ולאחר מכן השוטרים מצאו את האמל"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully