וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מהמחנה הממלכתי: "בקרוב נצא מהממשלה, נביא חוק לפיזור הכנסת בספטמבר"

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 17:50

"נחליף גם את הליכוד בהובלת המדינה ונצא מהממשלה הזאת", הבטיח ח"כ מיכאל ביטון, אולם הבהיר: "אנחנו רוצים להשלים את משימות החטופים וביטחון ישראל המידי". לדברי ביטון, "גם כשנצא מהממשלה לצערי יש לה רוב עם ימין קיצוני מסוכן שמונע ממנה לקבל החלטות נכונות"

ח"כ מיכאל ביטון: "בקרוב נצא מהממשלה, נביא חוק לפיזור הכנסת בספטמבר"/ערוץ הכנסת

ח"כ מיכאל ביטון, ממפלגת המחנה הממלכתי, התייחס היום (ראשון) בריאיון לערוץ הכנסת להמשך השותפות של מפלגתו בתוך ממשלת נתניהו, והבטיח: "בקרוב נצא מהממשלה, נביא חוק לפיזור הכנסת בספטמבר".

"בקרוב נחליף גם את הליכוד בהובלת המדינה ואנחנו נצא מהממשלה הזאת אבל אנחנו רוצים להשלים את משימת החטופים ולהשלים את משימת ביטחון ישראל המידי ולעבוד על הטווח הארוך - כל השאר זה דיבורי סרק", אמר ח"כ בריאיון.

המראיין, יעקב אילון, הקשה על ביטון ודרש: "בוא תעזור לנו עם התוכנית הזו אתם דיברתם על בחירות בספטמבר - מה קורה עם זה?", ח"כ ביטון השיב: "אנחנו נביא הצעה לפיזור הכנסת בספטמבר. אנחנו חושבים שזה צריך להיות מוסכם".

מיכאל ביטון בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
"לממשלה הזאת יש רוב עם ימין קיצוני מסוכן שמונע ממנה לקבל החלטות נכונות"/ראובן קסטרו

אולם ח"כ ביטון הבהיר: "גם כשנצא מהממשלה לצערי לממשלה הזאת יש רוב עם ימין קיצוני מסוכן שמחזיק אותה ומונע ממנה לקבל את ההחלטות הנכונות למדינת ישראל - אבל אנחנו נפעל לכך שהבחירות יהיו בספטמבר. כל עוד נצליח להביא רוב להסכמות בכנסת. אנחנו נסיים את משימתנו המידית ונהווה אלטרנטיבה לבנימין נתניהו".

בחודש אפריל האחרון, ראש מפלגתו, השר בני גנץ הצהיר כי יש להגיע לבחירות במהלך חודש ספטמבר הקרוב. "כדי שנשמור על האחדות ונצליח במשימות שניצבות בפנינו, הציבור חייב לדעת - שבקרוב, נחזור ונבקש את אמונו, שלא נתעלם מאסון השבעה באוקטובר ומה שקדם לו", אמר גנץ. "לכן, עלינו להגיע לתאריך בחירות מוסכם במהלך חודש ספטמבר - לקראת שנה למלחמה".

גנץ אמר ששוחח עם נתניהו בנושא, והבהיר כי הבחירות חשובות להחזרת אמון העם בממשלה. "שוחחתי בשבועות האחרונים עם מנהיגים פוליטיים בנושא, כמו גם עדכנתי את ראש הממשלה. מועד בחירות מוסכם כזה ישאיר לנו זמן כדי להמשיך במאמץ הביטחוני, וזה יאפשר לאזרחי ישראל גם לדעת שנחדש בקרוב את האמון ביננו. זה ימנע את הקרע בעם. אני מקווה, שאם נסכים על כך, כל מנהיגי הציבור הציוניים והאחראים יאפשרו ויצטרפו לממשלת החירום".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
גדי איזנקוט, בני גנץ. נעם ריבקין פנטון, פלאש 90
"גנץ חייב להפסיק לעסוק בפוליטיקה קטנה רק בגלל התפרקות מפלגתו"/פלאש 90, נעם ריבקין פנטון

בליכוד הגיבו אז להצהרת גנץ, ומסרו: "ברגע גורלי למדינת ישראל ובעיצומה של מלחמה, בני גנץ חייב להפסיק לעסוק בפוליטיקה קטנה רק בגלל התפרקות מפלגתו. בחירות עכשיו יביאו בהכרח לשיתוק, פילוג, פגיעה בלחימה ברפיח ופגיעה אנושה בסיכויים לעסקת חטופים. הממשלה תמשיך עד השגת כל מטרות המלחמה".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר לאחר הצהרת גנץ: "מדינת ישראל לא יכולה לחכות עוד חצי שנה עד שהממשלה הגרועה, המסוכנת והכושלת בתולדות המדינה תלך הביתה. הממשלה הזו צריכה ללכת הביתה מוקדם ככל האפשר כדי שנוכל להחזיר את החטופים, להחזיר לביתם את המפונים, לנצח את החמאס ולוודא שמישהו מטפל במעמד הביניים הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully