וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: השוטר שירה למוות ביעקב טוחי ביפו יועמד לדין בגין רצח

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 12:15

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד ביומיים נוספים, ובדיון הבא צפויים במח"ש להגיש הצהרת תובע, בו יבקשו להגיש נגדו כתב אישום. בתקרית שאירעה לפני 3 שבועות, ירה השוטר למוות בטוחי במהלך סכסוך ביניהם בכביש. מאוחר יותר הסביר את מעשיו כפוסט טראומה מ-7 באוקטובר

זעם בדיון הארכת המעצר של השוטר שירה למוות בתושב יפו: "רצח מזעזע"/ארז הראל

השוטר שירה למוות ביעקוב טוחי ביפו, צפוי כפי המסתמן לעמוד לדין בגין רצח. מוקדם יותר הבוקר (ראשון) האריך בית המשפט השלום בתל אביב את מעצרו ביומיים נוספים לאחר הסכמה בין חוקרי מח"ש לבין עורכי הדין עופר ועמיר ברטל, שמייצגים את השוטר. בדיון הבא צפוי מח"ש להגיש נגדו הצהרת תובע, שבמסגרתה יצהיר על כוונתו להגיש כתב אישום על רצח.

טוחי, מתנדב מד"א, נורה למוות על ידי השוטר, שלא היה בתפקיד בזמן התקרית, שאירעה לפני כשלושה שבועות. בין השניים החל סכסוך בכביש, שבמהלכו היה השוטר רעול פנים ונמלט מהזירה לאחר שירה בטוחי.

יעקוב טוחי, מתנדב מד"א שנורה למוות באירוע הירי ביפו. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יעקוב טוחי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

ימים ספורים לאחר מכן הסביר החשוד את מעשיו בבית המשפט, ואמר כי הוא פוסט טראומטי בעקבות השתתפותו באירועי 7 באוקטובר. השופטת אביטל אמסלם קבעה באותו זמן כי שחרורו עלול "להוות בשלב זה סכנה לציבור". זהותו טרם התפרסמה.

  • עוד באותו נושא:
  • יפו
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully