וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתלטו על כספי הירושה: עשרה חשודים בזיוף צוואות של קשישים שמתו מאזור גוש דן

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 10:36

בין העשרה היו שני עורכי דין, שבסיועם הציגו עצמם החשודים כיורשים החוקיים של הקשישים. מהחקירה עלה שהרשת חיפשה באופן שיטתי אנשים עריריים שהלכו לעולמם לאחרונה. היקף העבירות מוערך עד כה בעשרות מיליוני שקלים

עשרה בני אדם נעצרו בחשד שזייפו צוואות של אנשים שמתו מאזור גוש דן/דוברות משטרת ישראל

עשרה בני אדם נעצרו הבוקר (ראשון) בחשד שזייפו צוואות של אנשים עריריים מאזור גוש דן, שהלכו לעולמם, וזאת כדי להשתלט על כספם ורכושם. העשרה פעלו כרשת, ובניהם היו שני עורכי דין ושוהה בלתי חוקי מעזה. היקף העבירות מוערך עד כה בעשרות מליוני שקלים.

היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 החלה בחקירה לפני מספר חודשים, בעקבות פנייה של האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, שנציגיו העבירו ליחידה מידע בנוגע למספר מקרים שעוררו את חשדם. מהחקירה עלה שהחשודים איתרו באופן שיטתי קשישים עריריים, שהלכו לעולמם זמן לא רב לפני כן, זייפו את צוואותיהם, הציגו מצג כאילו הם יועדו להיות היורשים החוקיים של הקשישים, ובסיוע של עורכי דין, פעלו מול רשויות המדינה כדי להשתלט במרמה על הכספים ועל הרכוש של המתים.

יאח"ה בלהב 433 עצרה 10 חשודים, ביניהם 2 עורכי דין ותושב עזה, שזייפו צוואות של עריריים מאזור גוש דן כדי להשתלט במרמה על כספם ורכושם. דוברות משטרת ישראל
איתרו באופן שיטתי קשישים עריריים. פשיטת המשטרה באחת הזירות, הבוקר/דוברות משטרת ישראל

לאחר ביצוע חיפושים במספר זירות, הובאו החשודים לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה ובהתאם לה יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט השלום בראשון לציון.

החקירה התנהלה בשיתוף עם מדור אנליטיקה בחטיבת המודיעין, מעבדות מז"פ, יחידת ההונאה במחוז ת"א, האפוטרופוס הכללי והממונה על ענייני ירושה במחוז ת"א, לשכת רישום מקרקעין, הממונה על מתן שירות עסקי במשרד המשפטים, יחידת "יהלום" ברשות המיסים, הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, היחידה לאכיפה אזרחית בפרקליטות המדינה וביטוח לאומי. החקירה לוותה על ידי פרקליטות מיסוי וכלכלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully