וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי מתפללים לקחו חלק בטקס שבת האור בעיר העתיקה בירושלים

עודכן לאחרונה: 4.5.2024 / 17:20

מאות שוטרים נפרסו משעות הבוקר באזור כנסיית הקבר במטרה לאבטח את באי המקום, ללוות את התהלוכות והמבקרים ולווסת את הקהל בהתאם לעומסים. בנוסף הוקמו מספר מתחמים עם מסכים, הצללה וכיסאות שם ניתן היה לצפות בטקס בשידור ישיר

פעילות המשטרה בטקס שבת האור 2024 בעיר בעתיקה בירושלים/דוברות משטרת ישראל

אלפי מתפללים לקחו היום (שבת) חלק בטקס שבת האור 2024 בכנסיית הקבר בעיר העתיקה בירושלים. מאות שוטרים של מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב בסיוע כוחות תגבור משטרתיים בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, נפרסו משעות הבוקר באזור העיר העתיקה במטרה לאבטח את באי המקום, ללוות את התהלוכות והמבקרים, לווסת את הקהל בהתאם לעומסים, הכל תוך שמירת בטחונם ובטיחותם של באי הטקס והמבקרים בעיר העתיקה בכלל.

לצורך שמירה על שלום הציבור, בטיחותו ובטחונו, בוצע ויסות קהל באזור כנסיית הקבר ובאזורים הסמוכים בעיר העתיקה, זאת בהתאם לכמות הקהל ולעומסים, ובהתאם לתפוסה המירבית שהתאפשרה באזור שטח הכנסייה, ושנקבעה על ידי מהנדס מטעם הכנסיות. בהתאם, הונפקו אישורי כניסה למתחם הטקס עפ"י החלטתם של ראשי הכנסיות והכניסה התאפשרה בהתאם לכך לבעלי אישורים מתאימים.

טקס שבת האור 2024 בעיר העתיקה בירושלים. דוברות משטרת ישראל
טקס שבת האור 2024 בעיר העתיקה בירושלים/דוברות משטרת ישראל
טקס שבת האור 2024 בעיר העתיקה בירושלים. דוברות משטרת ישראל
טקס שבת האור 2024 בעיר העתיקה בירושלים/דוברות משטרת ישראל

בנוסף, הוקמו מספר מתחמים עם מסכים, הצללה וכיסאות, לאנשים שלא היו עם אישורים, שם ניתן היה לצפות בטקס בשידור ישיר. בשעות הצהריים, הגיע למקום מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, שפגש במפקדים והשוטרים וקיבל סקירה מממ"ז ירושלים אודות הפריסה וההיערכות המבצעית של המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully