וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אפרת רייטן הודיעה שלא תתמודד על ראשות מפלגת העבודה

עודכן לאחרונה: 3.5.2024 / 18:24

"זו אינה העת לעימותים בתוך המחנה", הסבירה רייטן את החלטתה, "בזמן שאנחנו מתקוטטים, אחרים מחריבים את המדינה". הפריימריז על ראשות העבודה ייערכו בסוף החודש, כשהמועמד המוביל לזכייה הוא האלוף במיל' יאיר גולן - שנהנה מתמיכת רוב הח"כים במפלגה

אפרת רייטן מודיעה כי תרוץ מול מרב מיכאלי על ראשות מפלגת העבודה./מעריב (באדיבות קשת 12)

ח"כ אפרת רייטן, ממפלגת העבודה, הודיעה היום (שישי) כי לא תתמודד על ראשות המפלגה. בחודשים האחרונים, מאז הודעת הפרישה של מרב מיכאלי וההיערכות של האלוף במיל', יאיר גולן, להתמודד בפריימריז במפלגה, הופעלו לחצים בעבודה על רייטן להתמודד מולו - אולם היא כאמור החליטה בסופו של דבר לא להתמודד.

רייטן כתבה בפייסבוק כי "מרגע שפורסם כי במפלגת העבודה תתקיימנה בחירות לראשות המפלגה אני נשאלת מדי יום - האם בכוונתי להתמודד. אני מבקשת להודות לכל המבקשים והמפצירים בי להתמודד. לאחר מחשבה רבה ומתוך תחושת אחריות, החלטתי שלא להגיש מועמדות לראשות מפלגת העבודה בפריימריז הקרובים".

הפריימריז על ראשות העבודה ייערכו בסוף החודש, כשהמועמד הפייבוריט לזכייה הוא האלוף במיל' גולן שנהנה מתמיכת רוב הח"כים במפלגה וכן משאריות מפלגת מרצ שצפויה להתאחד עם העבודה לאיחוד מפלגות השמאל. מולו הכריזו על התמודדות איש העסקים אבי שקד, מייסד אתר ההימורים 888, עזי נגר, פעיל ותיק במפלגת העבודה, ואיתי לשם, פעיל חברתי ברשתות החברתיות.

אפרת רייטן, אולפן וואלה!, 23 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
"זו אינה העת לעימותים פנימיים ולקרבות מיותרים בתוך המחנה"/ראובן קסטרו

רייטן הסבירה את החלטתה לא להתמודד: "זו אינה העת לכל סוג של עימותים פנימיים ולקרבות מיותרים בתוך המחנה. בזמן שאנחנו מתקוטטים, אחרים מחריבים את המדינה, מבפנים ומבחוץ. לא אתן ידי לכך. להפך, עלינו לעבוד יחד, לחשוב על דרכי הובלה שונות שמביאות בחשבון את השבר העמוק בחברה ובהנהגה, את טראומת השלטון ואת לקחי הכישלונות".

לדבריה, "כנבחרת ציבור אני מבקשת להיות קרוב ככל הניתן לאזרחים. להיות בכאב ובשכול. עם משפחות החטופים, עם המפונים בצפון ובדרום ולשמוע את מצוקותיהם. להבין ולקחת איתי הביתה כל יום את המשא הכבד של האובדן, הפצעים וההתמודדות. וכן, גם היותי אמא ללוחם חוד בעזה. הדאגה המתמדת והלילות ללא השינה, בפרט כשהממשלה ששולחת אותו היא זו שאינני סומכת עליה ועל העומד בראשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
יאיר גולן, 10 באפריל 2024. ראובן קסטרו
"שוחחתי רבות בתקופה האחרונה עם יאיר גולן ואני רוחשת לו הערכה רבה"/ראובן קסטרו

"זו העת להשקיע את כל המאמצים בהחלפת ממשלת ה-7 באוקטובר, כדי להתחיל את תהליך ההחלמה של החברה, איחוי השברים ותחילתו של עידן חדש. עידן שבו הראויים ינהיגו. עידן ללא הקיצוניים, ואני רתומה לכך בכל מאודי. האתגר שמוטל עלינו איננו פשוט כלל וכלל".

ח"כ רייטן המשיכה: "אין ולא תהיה תקומה מבלי שפוליטיקאים יבינו את אחריותם הציבורית והאישית לביסוס וקביעת הנורמות של ישראל ולחיבור מחדש של כלל חלקי החברה. הצטרפתי למפלגת העבודה כי אני רואה בה בית חברתי, ערכי ומדיני. מפלגה שמאמינה כי החוסן הכלכלי והלכידות החברתית הם מרכיבים חשובים בביטחון הלאומי, לא פחות מעוצמה צבאית. כולי תקווה כי היא תמשיך להיות כזו גם בהנהגה החדשה. שוחחתי רבות בתקופה האחרונה עם יאיר גולן ואני רוחשת לו הערכה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully