וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החות'ים לסטודנטים הפרו-פלסטינים בארה"ב: הושעתם? מוזמנים ללמוד אצלנו

עודכן לאחרונה: 4.5.2024 / 10:20

ארגון הטרור הנתמך על ידי איראן מציע למי שהושעה מלימודיו בשל השתתפות במחאות נגד ישראל ללמוד בתימן, אחת המדינות הנחשלות ביותר בעולם. "אנחנו נלחמים בקרב הזה לצד הפלסטינים בכל דרך שאנחנו יכולים"

משטרת ניו יורק מפנה את המפגינים שהתבצרו באוניברסיטת קולומביה, 1 במאי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המורדים החות'ים מציעים לסטודנטים הפרו-פלסטינים, שהושעו מהאוניברסיטאות בארצות הברית בשל מחאותיהם נגד ישראל, ללמוד בתימן, מהמדינות העניות ביותר בעולם.

"אנחנו רציניים לגבי קבלת סטודנטים שהושעו מאוניברסיטאות בארצות הברית על תמיכתם בפלסטינים", אמר לסוכנות הידיעות רויטרס בכיר באוניברסיטת צנעא, הנשלטת על ידי החות'ים. "אנחנו נלחמים בקרב הזה לצד הפלסטינים בכל דרך שאנחנו יכולים".

אוניברסיטת צנעא פרסמה הצהרה שבה היא משבחת את העמדה "ההומניטרית" של הסטודנטים בארצות הברית ואמרה שהם יכולים להמשיך את לימודיהם בתימן.

"מועצת המנהלים של האוניברסיטה מגנה דיכוי חופש הביטוי של אנשי אקדמיה וסטודנטים באוניברסיטאות בארה"ב ובאירופה", נמסר בהודעת מועצת המנהלים של האוניברסיטה, שכללה כתובת מייל לכל סטודנט שרוצה לקבל את הצעתה.

ילדים בהפגנה של החות'ים נגד ארה"ב בצנעא, תימן, 19 בינואר 2024. רויטרס
מזמינים את הסטודנטים האמריקנים ללמוד אצלם. ילדים מפגינים בעד החות'ים בתימן/רויטרס

בימים האחרונים החריפו מחאות הסטודנטים בקמפוסים בארצות הברית נגד ישראל והמלחמה בעזה, וחלקם הקימו מאהלים בשטח האוניברסיטאות בניגוד לתקנות. בשל סירובם להתפנות, כמה ממוסדות העילית - בהם אוניברסיטת קולומביה בניו יורק ואוניברסיטת UCLA בלוס אנג'לס - קראו לכוחות משטרה כדי שיפנו אותם.

ההצעה של ארגון הטרור הנתמך על ידי איראן, ומשבש את הסחר הימי העולמי עם התקפותיו על ספינות בים האדום ובאוקיינוס ההודי, זכתה ללעג ברשתות החברתיות.

גולש אחד ברשתות החברתיות פרסם תמונה של שני אזרחים מערביים לועסים גת, ותיאר את הסצינה בתור שני סטודנטים אמריקנים בשנתם החמישית באוניברסיטת צנעא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully