וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבוץ בארי: החטוף דרור אור נרצח ב-7 באוקטובר, גופתו מוחזקת בידי חמאס

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 23:36

אור נחטף מהקיבוץ לאחר שאשתו, יונת, נרצחה בשבת השחורה, יחד עם שניים מילדיו, ששוחררו בפעימה השנייה של עסקות השבויים. "קהילת בארי החזיקה כל העת בתקווה שדרור ישוב בחיים לחיק ילדיו", נאמר בהודעת הקיבוץ, "כל יום שעובר הורג את החברים שלנו, האוויר שלנו נגמר"

משפחות חטופים ומפגינים למען שחרורם חוסמים את נתיבי איילון לכיוון צפון בדרישה לקדם עסקה/אביב אטלס

קיבוץ בארי הודיע הערב (חמישי) שהחטוף דרור אור נרצח ב-7 באוקטובר, ושגופתו מוחזקת בידי חמאס. משפחת אור, שהתגוררה בקיבוץ בארי, נחטפה משם בבוקר 7 באוקטובר. אם המשפחה יונת נרצחה, ודרור ושני ילדיו נחטפו לעזה. בפעימה השנייה שוחררו הילדים עלמה ונועם - דרור נותר בשבי.

דרור אור שנחטף לעזה. באדיבות המשפחה
דרור אור, שנחטף לעזה והיום הודיע קיבוץ בארי שנרצח ב-7 באוקטובר/באדיבות המשפחה

בהודעת הקיבוץ נאמר שוועדת מומחים שהתכנסה היום, בהשתתפות נציגי משרד הבריאות, גורמי המודיעין, משטרת ישראל, משרד הדתות והרב הראשי לישראל, קבעה על פי הממצאים שהוצגו בפניה כי דרור אור ז"ל אינו בין החיים.

בהודעה נאמר עוד: "דרור היה אב מסור לשלושה ילדים, יהלי (18), נעם (17) ועלמה (13), בן זוג אוהב ליונת אור שנרצחה בשבעה באוקטובר, בן ליובל ודורית אור, ואח של אלעד ודנה שפעלו כל העת לשחרורו מהשבי. נעם ועלמה נחטפו אף הם לעזה והוחזרו לישראל במסגרת עסקת החטופים".

עוד מסר הקיבוץ: "קהילת בארי החזיקה כל העת בתקווה כי דרור ישוב בחיים מהשבי לחיק ילדיו, הוריו, אחיו ואחותו. כל יום שעובר הורג את החברים שלנו, את המשפחות שלנו. חייבים לעשות הכל כדי שכל החטופים יחזרו לחיק משפחותיהם, האוויר שלנו נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully