וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פיצוצים נשמעו בסביבות דמשק

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 23:13

הדיווח פורסם באתר של האופוזיציה הסורית. עד כה לא פורסמו פרטים בתקשורת הסורית הרשמית. לפני כשלושה שבועות תקף צה"ל תשתית צבאית של משטר אסד במרכז רמת הגולן הסורית, שעליה השתלט חיזבאללה כדי להיערך להקפת טרור על העורף הישראלי

התקיפה שבה חוסל בכיר משמרות המהפכה בדמשק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הערב (חמישי) דווח על ידי אתר של האופוזיציה הסורית על פיצוצים באזור דמשק. עד כה לא התקבל דיווח על ידי התקשורת הרשמית בסוריה. על פי הפרטים שפורסמו באתר, ישראל תקפה מבנה של כוחות הביטחון הסוריים בפאתי דמשק.

בחודש שעבר פורסם כי בצה"ל מעריכים כי שחיזבאללה החל לאסוף מידע מודיעיני על פעילותו במרחב הגבול עם סוריה, לקראת תכנון פיגועים נגד ישראל משם. במסגרת כך חיזבאללה מעביר פעילים שלו למרחב הגבול, ומנסה לתקרב אל הגדר. הפעילות הזו נעשית בתוך מוצבי צבא סוריה, שמאפשר לחיזבאללה להתבסס בהן תוך שיתוף פעולה הדוק. לא ברור בשלב זה האם האישור לכך ניתן על ידי נשיא סוריה, בשאר אסד, או שמדובר בשיתוף פעולה מקומי.

לפני כשלושה שבועות תקף צה"ל תשתית צבאית של משטר אסד באל-חמאדיה, מרכז רמת הגולן הסורית, שעליה השתלט חיזבאללה כדי להיערך להתקפת טרור על העורף הישראלי. מטרה דומה הותקפה על ידי צה"ל ב-12 במרץ נגד עמדה צבאית של צבא סורי בשימוש חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully