וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה חשוד בניסיון לתקוף את שיירת ראש הממשלה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 23:09

על פי החשד, גבר בן 58 שסע ברכב ליד דיזנגוף סנטר זיהה את שיירת ראש הממשלה, יצא באופן חלקי מהרכב וניסה לתקוף את השיירה בידיו. מאבטחי ראש הממשלה עכבו אותו במקום והעבירו אותו לידי המשטרה. עו"ד גבי לסקי הגיעה לתחנת תל אביב ותייצג את החשוד

ראש הממשלה נתניהו: "ניכנס לרפיח ונחסל את גדודי החמאס שם - עם עסקה או בלי עסקה"/איתי בית-און /לע"מ

המשטרה מסרה הערב (חמישי) שלפני זמן קצר עוכב על ידי שוטרי תחנת לב תל אביב חשוד שהפריע לתנועה וניסה על פי החשד לתקוף את שיירת ראש הממשלה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. החשוד, בן 58, הועבר לחקירה במשטרת לב תל אביב. על פי החשד החשוד שנסע ברכב בסמוך לדיזנגוף סנטר זיהה את שיירת ראש הממשלה ואז יצא באופן חלקי מרכבו, וניסה לתקוף בידיו את רכבי השיירה. מיד לאחר מכן, מאבטחיו של ראש הממשלה עיכבו במקום את החשוד והעבירו אותו לידי המשטרה.

עו"ד גבי לסקי הגיעה לתחנת לב תל אביב אליה נלקח ותהיה זו שתייעץ לחשוד. בתום חקירתו בתחנת לב תל אביב, החשוד שוחרר לביתו בערבות עצמית.

לפי גרסתו של החשוד שנמסרה על ידי לסקי שמייצגת אותו מטעם מערך העצורים, הוא לא הלם או תקף את שיירת הרכבים, אלא רק צעק במחאה ואולי הרים יד באוויר. "הוא נשאר בתוך האוטו וכשהשיירה חלפה לידו הוא צעק לעברה אתה הראש! אתה אשם! קח אחריות!", היא טענה.

עוד היא טענה כי הוא נסע במסלול הנגדי ונעצר כמו גם רכבים נוספים כדי לאפשר לשיירה לעבור. לאחר שצעק קריאות מחאה, אחד מרכבי השיירה שכבר חלפה על פניו ביצע פניית פרסה ואז יצא מאבטח שעיכב אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully