וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברה חפצים והטרידה קולגות: בת זוג לשעבר של איש אקדמיה בכיר מואשמת בהטרדה חמורה

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 18:49

כתב אישום הוגש נגד תושבת ירושלים שהטרידה, איימה וחיבלה בחייו של בן זוגה לשעבר, איש אקדמיה בכיר, לאחר שנפרדו. הנאשמת שלחה מיילים לקולגות בכירות בעולם האקדמיה בו טענה כי הוא "מוכן לדרוך על אמא שלו בשביל להתקדם באקדמיה", ובנוסף חיבלה קשות ברכבו ובביתו

בית משפט השלום, ירושלים. מרים אלטשר/ פלאש 90), פלאש 90
בכתב האישום ייחסו איומים, חבלה במזיד ברכב, היזק לרכוש במזיד ופגיעה בפרטיות. בית משפט השלום ירושלים/פלאש 90, מרים אלטשר/ פלאש 90)

יחידת התביעות המשטרתית הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד תושבת ירושלים בת 46, המגולל מסכת הטרדות ואיומים קשים שביצעה כלפי איש אקדמיה בכיר עימו היתה בקשר רומנטי בעבר על רקע כעסה על שהחליט לסיים את הקשר.

"מוכן לדרוך על אמא שלו בשביל להתקדם באקדמיה": המיילים שנשלחו לקולגות הבכירות

השניים היו בקשר רומנטי בשנת 2020, כשלאחר שנתיים החליטו להפרד. לפי האשמות נגדה, במהלך חודש יולי 2022, כחודש לאחר הפרידה, שלחה כמות רבה של אימיילים לעמיתיו של איש האקדמיה בפקולטה באוניברסיטה מהגדולות בארץ במטרה להפחידו ולהקניטו.

"אני בת זוגו של X כבר שנים רבות, למרות שבגד בי ויש לו בעיות רגשיות ונפשיות אני תמיד תמכתי בו והייתי שם בשבילו" כתבה במייל הראשון. "אני רוצה להאמין שהשמועות שאתם בקשר לא נכונות, לך יש בעל וילדים, בבקשה תתני שקט עכשיו הוא מנסה להיות בסדר ולתקן את השטויות שהוא עשה. תודה על ההבנה. הוא אדם עם הרבה בעיות כפי שאת יודעת גם אובססיות וחרדות ועוד
הרבה בעיות. בבקשה מרחק ותודה על ההבנה."

במייל נוסף ששלחה לעמיתיו לאקדמיה, טענה בפני אותם אנשים כי הוא מוציא דיבה עליהם, מרכל ועסקה בזהותו במינית. "אני חברה של x כבר כמה שנים לאחרונה תפסתי אותו מתעסק עם גבר מתברר שהוא דו מיני, יש לו הרבה בעיות נפשיות ורגשיות ואני תמיד תמכתי בו", כתבה. "ידעתי שהוא מתעסק עם הרבה נשים אבל לתפוס אותו עם גבר היה לי קשה. בכל אופן הוא כל הזמן עסוק בלרכל עליך מקנא ממך ומוציא דיבה ולשון הרע. אני כמובן נפטרתי ממנו, אבל כדאי שגם אתה תנקוט באמצעי זהירות איתו. הוא מוכן לדרוך על אמא שלו בשביל להתקדם באקדמיה אין לו אלוהים. בבקשה לא לספר לו על המייל. תודה על ההבנה".

במייל השלישי שנחשף היא טענה שהוא לבד במדינה ללא משפחה - ומצבו הנפשי רע. "אני בת זוגו של X מזה שנים ורציתי שתדע שהמצב הנפשי שלו מתדרדר לאחרונה", נכתב במייל. "אתמול לא הסכים ללכת לבית חולים. היו לו חרדות קשות הכאות, הרביץ לעצמו הוא לא מסכים לקחת תרופות. כבר יעצו לו הרופאים כי הוא חייב פסיכיאטר דחוף, הוא מתדרדר ואני לא יודעת למי לפנות. אין לו משפחה פה כולם באמריקה בבקשה תנסה לדבר איתו, יש לו עליות וירידות היום הוא קצת יותר טוב. תודה".

אחרי שליחת המיילים: איומים וביצוע חבלות קשות בביתו וברכבו

כעבור שלושה ימים משליחת המיילים, הגיעה הנאשמת לרכבו של איש האקדמיה והשאירה פתק על שמשת החלון בו כתבה נא לא להחנות פה יותר יש מלא מקומות חניה ברחוב".

באותו היום, כמה שעות לאחר מכן, שלחה הנאשמת מייל מכתובת בדויה ובו איימה על בן זוגה לשעבר.

"תשאל את החברים והקולגות שלך איזה מיילים הם קיבלו", כתבה לו. "ניצלת אותי אנצל אותך עד הסוף. יש סיכוי שאלך למשטרה על הטרדה מינית מצידך, וזה מה שהיה - ניצול והטרדה. אולי ככה תלמד לא לנצל נשים, דרך רשויות החוק".

"ההתנהגות האוטיסטית שלך עברה כל גבול, אני יודעת שאתה חולה ואני כבר מזמן לא רוצה קשר איתך", הוסיפה. "בטוח אין אהבה מצידי, רק שנאה, אבל אתה תצטער על זה שהכרת אותי בכלל. לנצל אותי. לא מאיימת חס וחלילה, עושה. תשאל את הקולגות שלך ותדע סמיילים צוחקים כולם יקבלו טלפון ממני היו וחלק כבר קיבלו טלפון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אולם בית משפט השלום, ירושלים. מרים אלסטר, פלאש 90
לפני כשנתיים נפתחה החקירה, היום הוגש כתב האישום. בית משפט השלום ירושלים/פלאש 90, מרים אלסטר

כמה ימים לאחר מכן מימשה הנאשמת את איומיה: לפי האישום, היא עקרה את אורות פרוזדור ביתו, שברה את שלט הקרמיקה על שמו של המתלונן, חבטה בפעמון דלת הבית וכן בידית דלת הבית עד שכמעט הוציאה אותה ממקומה. בנוסף, שברה את הפנסי האיתות של רכבו. לאחר מכן, שלחה למתלונן הודעה בוואצאפ עם תיעוד הנזקים: "ניצול מיני ורגשי. פגעת בהרבה נשים אז בטח אחת הנשים שפגעת בהן".

באותו היום הגיש אותו איש אקדמיה בכיר תלונה בתחנת מוריה בירושלים, עם תיעוד הנזקים והאיומים. היום, הוגש כתב האישום, בו העבירות המיוחסות לה הם איומים, חבלה במזיד ברכב, היזק לרכוש במזיד ופגיעה בפרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully