וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט הורה על שחרור גופת האסיר הביטחוני - בניגוד לעמדת בן גביר: "פגיעה בביטחון ישראל"

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 10:36

כשבוע לאחר מותו בכלא של האסיר הביטחוני, אבו סאלח כרים מורסל, פעיל דעאש תושב סכנין, שר הביטחון הורה על העברת גופתו לידי המשפחה. בסביבת בן גביר תקפו: "גלנט שוכח שחמאס מבקש גם גופות של מחבלים ערבים ישראלים"

בן גביר: "ראש הממשלה התחייב שנכנס לרפיח"/ללא

כשבוע לאחר מותו בכלא של האסיר הביטחוני, אבו סאלח כרים מורסל, פעיל דעאש תושב סכנין, שר הביטחון יואב גלנט צפוי להורות על שחרור גופתו לידי המשפחה לקבורה חרף התנגדות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שסבור כי שחרור הגופה יכול להתאפשר אך ורק במסגרת עסקה לשחרור חטופים מול חמאס.

ההחלטה על שחרור הגופה נתונה לפתחו של שר הביטחון גלנט בלבד. יחד עם זאת, היות ומדובר בגופת מחבל אזרח ישראלי, נגזרות לא מעט השלכות משחרור הגופה ביחס למשטרת ישראל וגופי הביטחון הכפופים לשר לביטחון לאומי, בימים האחרונים נודע לשר בן גביר כי בכוונת השר גלנט לאפשר את שחרור הגופה "ללא תמורה".

גורמים בסביבת השר בן גביר תקפו: "מצער מאוד כי כל פעם שעולה סוגיית שיחרור גופות של עצורים ביטחוניים, השר גלנט כמעט תמיד בעד שיחרור הגופה. כנראה שהשר גלנט שוכח שחמאס מבקש גם גופות של מחבלים שהינם ערבים ישראלים. השר בן גביר ביקש לערוך דיון עקרוני בנושא זה, מכיוון שלטעמו יש כאן פגיעה בביטחון ישראל ובפגיעה במו"מ של שבויים ונעדרים".

שר הביטחון יואב גלנט בביקור בבסיס פלמחים. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
גלנט/משרד הביטחון, אריאל חרמוני
איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, בפיצוח פרשת משפחת הפשע קראג'ה, אנדרטת עירון, 18 במרץ 2024. שלומי גבאי
בן גביר/שלומי גבאי

מורסל נעצר לפני כעשור והואשם במעורבות בהקמת שלוחה של ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) בישראל יחד עם שישה שותפים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully