וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות משקפיים נתרמו לשורדי שואה

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 7:52

המיזם, שנמשך זה השנה השלישית, מאפשר לשורדי השואה לקבל משקפיים חדשים ללא תשלום, תוך הקפדה על התאמה אישית ומקצועית. מסגרות המשקפיים והעדשות נתרמים על ידי שמיר אופטיקה בשיתוף האופטיקות השונות הלוקחות חלק במיזם

בדיקות ראייה לשורדי שואה. יח"צ, אתר רשמי
בדיקות ראייה לשורדי שואה/אתר רשמי, יח"צ

רבים משורדי השואה החיים בישראל כבר בגיל השלישי וסובלים מבעיות רפואיות שונות גם מלקויות בראייה. הזמן עושה את שלו וגם הגיל ועזרי הראייה כדוגמת המשקפיים הפכו עבורם לצורך בסיסי וקיומי.

לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, שיחול ביום שני הבא חברת 'שמיר אופטיקה', מפתחת עדשות אופטיות מובילה בעולם, ועמותת 'משקפיים ורודות למען שורדי השואה בישראל', מציינות שנה נוספת של פעילות משותפת למען שורדי השואה בארץ כאשר בשנה האחרונה במסגרת המיזם המשותף, נתרמו כ-600 זוגות משקפיים חדשים לשורדי שואה, תוך מתן מענה ראוי לצרכים החיוניים שלהם.

המיזם, שנמשך זה השנה השלישית, מאפשר לשורדי השואה לקבל משקפיים חדשים ללא תשלום, תוך הקפדה על התאמה אישית ומקצועית. מסגרות המשקפיים והעדשות נתרמים על ידי שמיר אופטיקה בשיתוף האופטיקות השונות הלוקחות חלק במיזם חשוב זה.

בדיקות ראייה לשורדי שואה. יח"צ, אתר רשמי
בדיקות ראייה לשורדי שואה/אתר רשמי, יח"צ

עמותת "משקפיים ורודות" מחברת בין שורדי שואה לחנויות האופטיקה ברחבי הארץ שבהן ניתן לבצע את ההזמנות.

"אנו גאים על שיתוף הפעולה המוצלח שמאפשר לנו לסייע לשורד השואה ולשפר את איכות חייהם", אומר יגן משה, מנכ"ל שמיר אופטיקה. "בסיוע של אופטיקאים ואופטיקאיות מרחבי הארץ הצלחנו לתרום בשנה האחרונה כ-600 משקפיים חדשים, וזוהי רק ההתחלה. אנו פונים לכלל האופטומטריסטים בישראל להירתם לפרויקט החשוב ולתרום מזמנם לביצוע בדיקות ראייה לאותם קשישים שורדי השואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully