וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרה נגועה בכלבת אותרה בגליל העליון, 2 בני אדם שנחשפו אליה הופנו לטיפול רפואי

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 18:00

הפרה הנגועה אותרה במושב דלתון. במשרד הבריאות ביקשו מכל מי שבא עימה במגע לפנות בדחיפות ללשכת הבריאות הקרובה לביתו. כמו כן, גם הורים לילדים נדרשים לבדוק עם ילדיהם אם באו במגע עם החיה הנגועה ובעלי חיות מחמד נדרשים ליצור קשר עם הווטרינר הרשותי

תיעוד: תן נגוע בכלבת התגלה במושב דישון שבגליל העליון; לא ידוע על בני אדם שנחשפו לו/עריכה: אסף דרורי

משרד הבריאות הודיע היום (רביעי) שנמצאה פרה נגועה בכלבת במושב דלתון שבגליל העליון. כמו כן, בהודעת המשרד נמסר כי שני אנשים שנחשפו לפרה, הופנו לקבלת טיפול מונע נגד כלבת.

במשרד הבריאות מסרו: "אנו מבקשים מכל מי שהיה במגע או שבעלי החיים שברשותו באו במגע עם בעל החיים הנגוע או בעל חיים משוטט באזור זה, בתאריכים 14.04.2024 - 28.04.2024 כולל, לפנות בדחיפות ללשכת הבריאות בצפת, בטלפון 04-6994257, 04-6994200 על מנת לשקול את הצורך למתן טיפול מונע".

פרה, חוות נווה יער. אלי אשכנזי
פרה נגועה בכלבת במושב דלתון/אלי אשכנזי

כמו כן, במשרד ביקשו מהורים לילדים באזור לברר עם ילדיהם, אם היו במגע עם בעלי חיים חשודים ולפנות ללשכת הבריאות בדחיפות. כמו כן, גם בעלי חיות מחמד נדרשים ליצור קשר עם הווטרינר הרשותי, על מנת לוודא את מצב חיסונם.

"משרד הבריאות מזכיר שוב למי שננשך או נשרט על ידי בעל חיים, לשטוף באופן מיידי את האזור במים זורמים וסבון, לחטא בחומרי חיטוי ולגשת ללשכת הבריאות לבדוק האם יש צורך בקבלת טיפול מונע נגד כלבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully