וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מכחיש שחצה באדום: נהגו של בן גביר ייחקר באזהרה

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 15:23

בגרסתו בנוגע לתאונה שביצע ברמלה, הדגיש משה אייכנשטיין, נהגו של השר לביטחון לאומי, כי פעל לפי נהלי הנהיגה המבצעית. "הודלקו סירנות, הוא היה זהיר. הנהג השני שעט כמו עיוור", טענה עורכת דינו. בתאונה נפצעו ארבעה בני אדם, ובהם השר בן גביר עצמו

תיעוד מהתאונה שבה היה מעורב בן גביר/מערכת וואלה

משה אייכנשטיין, נהגו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, צפוי להתייצב לחקירה באזהרה לאחר שעל פי החשד נכנס לצומת ברמלה באור אדום במהלך נסיעה. בעת שביצע את העבירה לכאורה, התרחשה תאונת הדרכים בה נפצעו ארבעה בני אדם, בהם השר בן גביר.

בגרסתו, אייכנשטיין לא מכחיש שחצה את הצומת באור אדום, אולם מדגיש שפעל על פי הנהלים הנדרשים כמו הפעלת סירנה וכניסה איטית. "הנהיגה המבצעית שהוא נסע בה הייתה בהיתר, על פי החוק ובהתאם לכלל שמחייבים אותו", טענה בשיחה עם וואלה! עורכת דינו שוש חיון. "כשהוא נכנס לצומת כל השיירה הדליקה סירנות, הוא צפצף והיה זהיר. הנהג השני שעט אל הצומת כמו עיוור למרות שרכבים אחרים כן עצרו. הוא עקף אותם ונכנס במהירות. אי אפשר שלא לראות את מה שקרה והיה בצומת אלא אם כן אתה שם כיסוי עיניים".

בהתייחס לטענות לפיהן בעייתי שאייכנשטיין ישמש כנהג של שר מאחר ולו עבר של עבירות תנועה, הגיבה עו"ד חיון לדעתה אין שום מניעה שכזאת. "העבר התעבורתי שלו כולל רק אירוע אחד", טענה. "זה לא מונע ממנו מבחינה חוקית לבצע כל תפקיד של נהג ציבורי או ממשלתי. אין נהג כיום שאין לו איזו עבירת תנועה כזו או אחרת".

השר בן גביר יוצא מבית החולים הדסה לאחר שנפצע בתאונת דרכים, 28 באפריל 2024. ללא, אתר רשמי
השר בן גביר יוצא מבית החולים הדסה לאחר שנפצע בתאונת דרכים, 28 באפריל 2024/אתר רשמי, ללא
רכבו של השר בן גביר בתאונה ברמלה, 26 באפריל 2024. רויטרס
רכבו של השר בן גביר בתאונה ברמלה, 26 באפריל 2024/רויטרס

"מדובר בבחור שתרם רבות למדינת ישראל", הוסיפה. "הוא רק שוחרר לא מזמן משירות מילואים. בהתחלה הוא סופח לפיקוד העורף אבל בחר להיכנס לתוך עזה ולהתנדב לשירות בחטיבה 55 של צנחנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully