וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: צעיר פלסטיני גנב רכוש ממטופלת בשערי צדק, התקשר להוריה - ואיים על חייה

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 13:28

באישון לילה, נכנס הנאשם אל חדרה של קורבנו, שאושפזה במקום, וגנב מרשותה טלפון ותעודת זהות. בהמשך התקשר להוריה - ותוך שהוא מתחזה לרופא, איים על חיי הבת. בבית החולים הזעיקו את המשטרה, שתפסה את הצעיר יוצא מתפילה בהר הבית

תיעוד מהגניבה באשקלון/ללא קרדיט

צעיר פלסטיני נאשם שגנב טלפון וכרטיס אשראי מאושפזת בבית החולים שערי צדק שבירושלים, ובשיחות עם הוריה, בהם התחזה לרופא, דרש כופר ואיים על חיי הבת - כך מודיעה היום (רביעי) משטרת ישראל. על פי האישום, ערב הגניבה, הגיע הצעיר לבית החולים והתחזה לישראלי כדי לקבל טיפול רפואי במקום. לאחר מכן, באישון לילה, נכנס הנאשם אל חדרה של קורבנו, שאושפזה במקום, וגנב מרשותה את הפלאפון, כרטיס האשראי ותעודות נוספות.

לאחר מכן, התקשר הנאשם אל אמה של הצעירה והזדהה בפניה "כד"ר אחמד". בשיחה זו ציין בפניה שמצבה הבריאותי של בתה החמיר ועל כן הוא מכניס אותה לניתוח. עוד הוסיף בשיחתם, כי הוא מבקש לקבל את קוד כרטיס האשראי על מנת לחייב על הוצאות הניתוח שבדה מלבו. לאחר זמן קצר, שב הנאשם וחייג פעם אחר פעם להורים המודאגים תוך שאיים כי במידה ולא ישתפו עמו פעולה בהקדם וייענו לדרישותיו, יפגע בבתם.

שערי צדק. יונתן זינדל, פלאש 90
שערי צדק/פלאש 90, יונתן זינדל

עוד באותו הלילה, בשערי צדק דיווחו על מקרה הגניבה למשטר, שהתחקתה אחרי פעילות הטלפון הגנוב והגיעה לצעיר הנאשם - כשהוא יוצא מתפילת הבוקר בהר הבית. בחקירתו, התברר שהספיק להשתמש בכרטיס האשראי שגנב במכונות אוטומטיות. החקירה הובילה לכתב האישום, שהגישה יחידת התביעות במחוז ירושלים, בגין עבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, התחזות כאדם אחר במטרה להונות, קבלת דבר במרמה, גניבה, שימוש ברכיב חיוני באמצעי תשלום, ואיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully