וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הלבן: מנהיגי ישראל יודעים את עמדתנו בנוגע לסכנה שבמבצע ברפיח, הם רציניים בניסיון לעסקת חטופים

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 17:45

דובר הבית הלבן ג'ון קירבי מסר כי "בישראל יודעים היטב את עמדתנו על הסכנה שבמבצע ברפיח. העמדה שלנו לא השתנתה", ועדכן על המאמצים להשגת עסקת חטופים, בה ישראל לוקחת חלק. "יש הצעה חדשה על השולחן. זו הצעה טובה. חשוב מאוד שחמאס יקבל אותה"

בנימין נתניהו במסר לג'ו ביידן/לע"מ

על רקע הכוננות לכניסת צה"ל לרפיח, דובר הבית הלבן ג'ון קירבי התייחס להמשך הלחימה בעזה - והצהיר: "מה שניצב לפנינו עכשיו זו הצעה לעסקת חטופים. מנהיגי ישראל יודעים היטב את עמדתנו על הסכנה שבמבצע ברפיח. העמדה שלנו לא השתנתה. ההצעה שעל השולחן היא הצעה של הישראלים, אז אין ספק שהם רציניים בנסיון להשיג עסקה לשחרור החטופים שתביא גם להפסקת אש".

"אנחנו לא רוצים לראות מבצע קרקעי גדול ברפיח שלא לוקח בחשבון את ביטחונם של האזרחים הפלסטינים שם. אבל מה שניצב לפנינו כעת זו הצעה לעסקת חטופים - הצעה שישראל עצמה תרמה לה במאמץ ברוח טובה", הוסיף קירבי. "אנחנו ממשיכים לעבוד קשה על עסקת החטופים. יש הצעה חדשה על השולחן. זו הצעה טובה. אנחנו מחכים לתגובת חמאס. חשוב מאוד שחמאס יקבל את ההצעה".

ג'ון קירבי עם הדיסקית למען השבת החטופים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ג'ון קירבי עם הדיסקית למען השבת החטופים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נואם במדיסון, ויסקונסין, 8 באפריל 2024. רויטרס
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נואם במדיסון, ויסקונסין, 8 באפריל 2024/רויטרס

בתוך כך, התייחס קירבי לעתירות נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג: "אנחנו מתנגדים לחקירה של בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג נגד ישראל אבל איננו תומכים באיומים או הפחדות נגד השופטים בבית הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully