וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התייר הטורקי ארב ללוחם, התנפל עליו עם סכין - ונוטרל: תיעוד מפיגוע הדקירה בירושלים

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 22:50

המחבל, חסן סקלאנן, נכנס אתמול לישראל מירדן דרך גשר אלנבי. בתיעוד שפרסמה המשטרה, נראה סקלאנן מתנפל על לוחם המג"ב לו ארב ודוקר אותו בראשו - לפני שנוטרל במקום. הלוחם שנדקר פונה לבית החולים כשהוא פצוע בלפג גופו העליון, ומצבו מוגדר קל-בינוני

תיעוד פיגוע הדקירה בירושלים/דוברות משטרת ישראל

המחבל שביצע את פיגוע הדקירה היום (שלישי) בירושלים הוא חסן סקלאנן (34), תייר טורקי שנכנס אתמול לישראל מירדן דרך גשר אלנבי. בתיעוד שפרסמה המשטרה מרגע הפיגוע הראה את המחבל אורב ללוחם מג"ב כשהוא חמוש בסכין, מנתפל עליו ודוקר אותו בראשו ואף מנסה לגנוב את נשקו. השוטר נאבק בו במשך מספר שניות ובסופו של דבר מצליח לבצע ירי ולנטרל את המחבל.

הלוחם שנדקר פונה לבית החולים כשהוא פצוע בלפג גופו העליון, ומצבו מוגדר קל-בינוני.כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים, הגיעו לזירת הפיגוע, החלו באיסוף ממצאים וראיות ובפעולות חקירה ראשוניות. בזירת הפיגוע אף אותרה הסכין שבאמצעותה המחבל ביצע את הפיגוע.

תעודת הזהות של חסן סקלאנן -המחבל הטורקי שביצע פיגוע בירושלים. פייסבוק, צילום מסך
תעודת הזהות של חסן סקלאנן -המחבל הטורקי שביצע פיגוע בירושלים/צילום מסך, פייסבוק
חסן סקלאנן -המחבל הטורקי שביצע פיגוע בירושלים. פייסבוק, צילום מסך
חסן סקלאנן -המחבל הטורקי שביצע פיגוע בירושלים/צילום מסך, פייסבוק

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן קיים בזירת הפיגוע הערכת מצב יחד עם המפקדים, במהלכה שיבח את המענה המבצעי והמקצועי של שוטרי מג"ב, שפעלו לנטרול מהיר של המחבל. חקירת הפיגוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם שב"כ.

בנוסף, מפקד מחוז ירושלים יחד עם ממ"ר מג"ב ירושלים ביקרו את הלוחם שנפגע בפיגוע, שוחחו עמו ועם הצוות הרפואי בבית החולים שערי צדק. הם התעדכנו אודות מצבו הרפואי של הלוחם שנפגע בפיגוע באורח קל- בינוני והטיפול הרפואי שהוא מקבל במקום. ממ"ז ירושלים איחל החלמה לשוטר שנפצע, ושיבח את תגובתם של שני השוטרים שפעלו במקצועיות, בנחישות תוך חתירה למגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully