וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד פיקוד הצפון לתושבי שלומי שפונו במלחמה: "מחויבים להחזיר אתכם הביתה"

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 6:04

אורי גורדן השתתפו בטקס חג המימונה יחד עם תושבים משלומי, שנערך במלון בחיפה. "קשה לדבר על חג חירות כשיש 133 חטופים במחילות בעזה, וכ-50 אלף ישראלים לא נמצאים בבתיהם בצפון", אמר. "אנחנו מחוייבים לשנות את המציאות הביטחונית, כך שכל תושב ירגיש בטוח"

מפקד פיקוד הצפון אורי גורדין עם מפוני היישוב שלומי/מערכת וואלה!

מפקד פיקוד צפון אורי גורדן, וראש המועצה שלומי גבי נעמן, השתתפו בטקס חג המימונה יחד עם תושבים משלומי - שבמהלך המלחמה פונו למלון דן פנורמה בחיפה ועדיין שוהים שם.

נעמן, איחל לנוכחים חג של שלום, הודה לאלוף גורדין ואמר כי "כל מטרת המלחמה היא להשיג את השלום, אם אנחנו חושבים על שלום, בלי כל כמה שנים מלחמות, אז צריך להכניע את האויבים שלנו כדי להגיע לשלום". על דבריו אלה הוא זכה למחיאות כפיים סוערות של המפונים.

"זו אחת המלחמות הכי קשות, שהתחילה מנקודה מאד קשה, מה שמקשה על השמחה", אמר אלוף גורדין למפונים, "קשה לדבר על חג חירות כשיש 133 חטופים במחילות בעזה ושיש חמישים ומשהו אלף תושבים שלא נמצאים בבתיהם בצפון". הוא אמר, "מלחמה היא לא דבר טוב ולא דבר שאנחנו אוהבים. אבל לפעמים זה נדרש מאיתנו. אנחנו לא בחרנו בה אבל אנחנו מחויבים להילחם בה כדי להביא להכרעה, ולשנות את המציאות הבטחונית כך שלכל תושב במדינת ישראל ובוודאי תושבי שלומי וכל תושבי הצפון, יהיה מקום בטוח עם תחושת בטחון לחיות בו. זו המחויבות שלנו המלאה".

מפקד פיקוד הצפון אורי גורדין עם מפוני היישוב שלומי. ללא, מערכת וואלה
מפקד פיקוד הצפון אורי גורדין עם מפוני היישוב שלומי/מערכת וואלה, ללא

הוא הוסיף כי "המחויבות הזו, של כולנו של המפקדים ושל החיילים היא מחויבות מלאה של שינוי המצב הבטחוני כך שנוכל להחזיר אתכם לבתיכם". הוא הביע תקווה כי את כל חגי השנה הבאה יחגגו הכול בבתיהם. גם כאשר אני פה, עשרות אלפי חיילים עושים בהגנה על הגבול הצפוני של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully