וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשההפגנות נגד ישראל בשיאן: ישראלית נבחרה לראשות אגודת סטודנטים באוניברסיטת קולומביה

עודכן לאחרונה: 29.4.2024 / 0:43

מאיה פלטק בת ה-23, ששירתה בדובר צה"ל, תיכנס לתפקיד בחודש הקרוב. "אני גאה להיות ישראלית", אמרה בנאום לפני כמה חודשים בקמפוס, "כשקולומביה מגיעה לשיא של אנטי ציונות, זה קריטי שקולנו יישמע". מוביל מטה החטופים בניו יורק: "סומכים עליה שתשתמש בקול החשוב שקיבלה"

הפגנה פרו ישראלית מול מאהל מחאה פרו פלסטיני בשיקגו/יואב איתיאל

למרות המהומות הפרו-פלסטיניות והאנטישמיות בקמפוס אוניברסיטת קולומביה, מאיה פלטק, ישראלית בת 23 ששירתה ביחידת דובר צה"ל, נבחרה לחזור ולעמוד בראש אגודת סטודנטים באוניברסיטה, תפקיד שאותו מילאה כבר במשך ארבעה חדשים אשתקד. היא תכנס לתפקיד בחודש מאי.

בהודעה שפרסמה, מסרה כי "כשקולומביה מגיעה לשיא של אנטישמיות ואנטי-ציונות, לכבוד הוא לי להיבחר לנשיא אגודת הסטודנטים בשנה הבאה. יותר מאי פעם, זה קריטי שקולנו יישמע וביטחוננו יישמר".

מאיה פולטק, ראש אגודת סטודנטים באוניברסיטת קולומביה בניו יורק. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מאיה פולטק, ראש אגודת סטודנטים באוניברסיטת קולומביה בניו יורק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

את זהותה הישראלית היא לא מסתירה. ההיפך. "אני גאה להיות ישראלית אני גאה להיות מהדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון", אמרה בנאום שנשאה לפני כמה חדשים בקמפוס ושהפך ויראלי ברשת. על המצב בקולומביה אמרה, "חברינו ללימודים והפרופסורים שלנו בוחרים לעשות מניפולציות בהיסטוריה כדי לעשות לנו דמוניזציה, כפי שאנשים עשו לאורך כל ההיסטוריה. הם בוחרים לשכתב את זהותנו כדי להצדיק משטרי טרור, הם בוחרים להצטרף לרשימה ארוכה של שאנשים שדגלו בהשמדת העם היהודי ולחגוג את מעשי הטבח האכזריים נגד העם היהודי".

ע"פ הביוגרפיה שלה היא התמחתה בדובר צה"ל בניהול ברשתות החברתיות בשפות זרות. באוקטובר שעבר היא קראה לקולומביה לפטר את אחד הפרופסורים שלה, ג'וזף מסד, שקרא לטבח 7 באוקטובר "ניצחון מזהיר", ולפעולות חמא"ס, "מדהימות". עצומה שיזמה זכתה ללמעלה מ-75 אלף חתימות.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
המאהל הפרו פלסטיני באוניברסיטת קולומביה, 26 באפריל 2024. רויטרס
המאהל הפרו פלסטיני באוניברסיטת קולומביה, 26 באפריל 2024/רויטרס

"אנחנו חזקים יותר מהשנאה שלהם", אמרה פלטק, "אנחנו קשורים יחד, ולמרות שהם כל כך רוצים להשתיק אותנו, לעולם לא נשתוק, אנחנו יודעים את האמת והשקרים שלהם לא מפחידים אותנו". היא הבטיחה, "כשהם צועקים את השקרים שלהם, אנחנו נצעק עוד יותר חזק את האמת". לדבריה, "האהבה שלנו תמיד תנצח את השנאה שלהם".

עומר לובטון-גרנות, סטודנט לתואר שני באונ' קולומביה שמוביל את מטה משפחות החטופים בניו יורק, אמר לוואלה!: "אנחנו מברכים ושמחים בשביל מאיה שנבחרה וסומכים עליה שתשתמש בקול החשוב שקיבלה כדי להנכיח בקמפוס שלנו, שהפך למוקד דיון ציבורי ער, את קולם של 133 החטופים הישראלים שעדיין נמצאים בשבי חמאס ושאסור להתעלם מהם. בהצלחה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully