וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר גלנט חתם על מעצר מנהלי נגד חמישה פעילי ימין

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 18:39

העצורים ישהו במעצר לתקופה של כמה חודשים, כשהצעיר בהם הוא בן 16 בלבד. לפני כשבועיים, עם מציאת גופתו של הנער בנימין אחימאיר, פרצו התפרעויות אלימות בהשתתפות מתנחלים ברחבי יהודה ושומרון. פלסטיני נהרג בהתפרעויות וצלם "ידיעות" שאול גולן הותקף באלימות

הפרות סדר ושריפת רכבים בדומא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שר הביטחון, יואב גלנט, חתם היום (ראשון) על מעצר מנהלי נגד חמישה פעילי ימין לתקופות של שישה חודשים, ארבעה חודשים ושלושה חודשים. החמישה נעצרו הבוקר בידי ימ"ר ש"י לאחר שהשתתפו בחיפושים כנגד הנער בנימין אחימאיר שנרצח כשיצא לרעות צאן בחווה בבנימין. הצעיר בין העצורים - בן 16 בלבד.

הפרות סדר ביהודה ושומרון בעקבות איתור גופתו של בנימין אחי מאיר בן ה-14 13 באפריל 2024. ללא, TPS
התפרעויות בהשתתפות מתנחלים לאחר מציאת גופתו של בנימין אחימאיר/TPS, ללא

אחרי היוודע על מציאת גופתו של בנימיון אחימאיר לפני כשבועיים, אירעו עימותים אלימים ושריפת רכבים בכפר דומא ובאל-מורייר שבאזור רמאללה. הפלסטינים טוענים להרוג מירי מתנחלים באל-מורייר. במוקד התפרעויות נוסף, מתנחלים תקפו את שאול גולן - צלם "ידיעות אחרונות" ליד הכפר דומא, שברו את ידו ושרפו את הציוד שלו. כמו כן דווח על ירי לעבר רכב פלסטיני.

הסהר האדום דיווח על 16 פלסטינים שנפצעו ונזקקו לטיפול רפואי. ברשתות החברתיות הערביות פורסמו קריאות להתגייס ולהגן על הכפרים מפני "התקפות כנופיות מתנחלים". בכפרים קוסרא ובית פוריכ דיווחו על שורה של בתים וכלי רכב שהוצתו בידי ישראליים. באזור יצהר הותקף פלסטיני באבנים בעת שנסע ברכבו. אירוע תקיפה נוספים דווחו גם באל-סאוויה, קוסרה, בתין, סילוואד, סינגל, ביתילו, תורמוסעיא ובית פוריק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully