וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירה לעבר בית, וכשניסה להימלט רכבו כבה: כתב אישום נגד צעיר שירה לעבר בית בסכנין

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 13:38

הנאשם, תושב עראבה, הגיע עם חברו לעיר וירה לעבר ביתו ומכוניתו של אדם שאין ביניהם היכרות מוקדמת. תושבי השכונה תפסו את היורה והזעיקו את השוטרים. "אזרחים רבים כבר לא מפחדים מהעבריינים ונותנים יד למשטרה", אמרה פקד עדי אוחנה

תיעוד: מבצע ירי לעבר בית בסכנין ומנסה להימלט מהזירה ברכב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ירה לעבר לבית בסכנין, וכשניסה להימלט רכבו כבה: כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד חוסיין נסאר, בן 22 מעראבה שבגליל התחתון בגין ירי, עבירות נשק, חבלה ברכב ונשיאת סכין.

על פי כתב האישום, בתחילת החודש, הנאשם הגיע עם אדם נוסף לעיר במטרה לירות לעבר ביתו של תושב המקום שביניהם אין היכרות מוקדמת. השניים הגיעו בשעות ערב, בימי צום הרמדאן כשהתושבים סועדים את סעודת שבירת הצום, החנו את הרכב ונסאר יצא כשהוא חמוש באקדח וירה שלוש יריות, ששתיים מהן פגעו במכונית של בעל הבית שחנתה בסמוך. מצלמות האבטחה ברחוב תיעדו את נהג המילוט שהמתין ברכב נוטש אותו ונמלט. לאחר מכן, היורה ניסה להניע אותו וכשלא הצליח נטש גם הוא וברח מהמקום.

העבריין שביצע ירי לבית בסכנין נמלט מהזירה לאחר שרכב המילוט נכבה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
העבריין שביצע ירי לבית בסכנין נמלט מהזירה לאחר שרכב המילוט נכבה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש משרד חקירות בתחנת המשטרה במשגב, פקד עדי אוחנה, תיארה את הרגע שבו הנאשם נתפס: "אזרחים יצאו מבתיהם ותפסו אותו. הנשק כבר לא היה עליו והם לקחו אותו בכוח, הכניסו אותו לתוך מחסן והזעיקו אותנו". היא הוסיפה, "שסביב המחסן החלה התקהלות של התושבים ושוטרים שהגיעו למקום עצרו את הנאשם והעבירו אותו לחקירה". לדבריה, "מדובר בירי בשטח בנוי, בשעת ערב מוקדמת שבה יכולים להיות אנשים מחוץ לבתים".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
הנהג נמלט מזירת הירי בסכנין לאחר שרכב המילוט נכבה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הנהג נמלט מזירת הירי בסכנין לאחר שרכב המילוט נכבה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פקד אוחנה ציינה שפרטי הלבוש של הנאשם זהים לאלו שרואים בצילומים שנאספו מהמצלמות ובידי המשטרה גם ראיות נוספות. "שותפו נמצא במנוסה וטרם נעצר והנאשם לא שיתף פעולה בחקירותיו ולא הסגיר את האדם ששלח אותו לירות. האדם שנורו לעברו היריות לא סיפר למשטרה על סכסוכים שיש לו, אם יש כאלה", הוסיפה.

עוד אמרה "האירוע הזה מצביע על תופעה חדשה שאנחנו נתקלים בה לאחרונה: אזרחים רבים כבר לא מפחדים מהעבריינים ונותנים יד למשטרה, כשנדרש סיוע. אנשים אוזרים אומץ, מגלים נחישות ומשתפים איתנו פעולה, גם במקרים שבהם הם מכירים את החשודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully