וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו מבוהל באופן חריג": לא מן הנמנע שההתגמשות בסוגיית החטופים היא צעד מנע לזימונו להאג

עודכן לאחרונה: 27.4.2024 / 22:56

לפי גורמים הבקיאים במתרחש, נתניהו מצוי בלחץ חריג מהאפשרות לצו מעצרו מטעם בית הדין הבינלאומי, ומבצע בימים האחרונים מרתון שיחות טלפון במאמץ ללחוץ על כל גורם רלוונטי בעניין, בדגש על ביידן. במידה ויתממשו - ייצרו צווים אלו רעידת אדמה בממדים שטרם הכרנו

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתייחסות לתופעות האנטישמיות בקמפוסים בארצות הברית/אתר רשמי

לפי גורמים הבקיאים במתרחש, ראש הממשלה בנימין נתניהו "מבוהל ולחוץ באופן חריג" מהאפשרות לצו מעצר של בית הדין הבינלאומי בהאג בימים האחרונים הוא מצוי ב"מרתון" שיחות טלפון, תוך מאמץ ללחוץ על כל גורם רלוונטי בעניין. זאת, בדגש מיוחד על נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.

נתניהו מנסה להפעיל על הנשיא לחץ בכל דרך (עקיפה) שהיא. יש הסבורים שצווי המעצר המדוברים הינם רק שאלה של זמן, וזאת לא רק נגד נתניהו. מדובר גם בשר הביטחון גלנט ואולי גם ברמטכ"ל הרצי הלוי. צווים אלו עומדים בבחינת רעידת אדמה בסדרי גודל שעוד לא הכרנו. זו הסיבה ל"ביקורים" אצל מחבלי הנוח'בה בכלא.

ראש הממשלה בנימין נתניהו משוחח עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בעקבות המתקפה האיראנית 14 באפריל 2024. דוברות רה"מ, אתר רשמי
רעידת אדמה בממדים שטרם הכרנו. נתניהו/אתר רשמי, דוברות רה"מ

אלא שבכלל לא בטוח שהביקור הזה, של שופט ושני משקיפים, יבלום את הסחף. נתניהו יודע שצו מעצר בינלאומי מבית הדין הפלילי בהאג (להבדיל מבית הדין הבינלאומי לצדק) הינו אירוע מכונן שיכול להפוך אותו לאדם נרדף למשך שארית חייו. הוא מושקע במאמץ לסכל את זאת 24 שעות ביממה. אני לא הייתי פוסל על הסף את האפשרות שההתגמשות המשמעותית בעמדתה של ישראל בסוגיית החטופים, כולל סממני הסכמה לסיום המלחמה (שמוכחשים ע"י לשכת רה"מ), הינם חלק מהאירוע הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully