וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית החולים הדסה הודיע: בן גביר סובל משברים בצלעות ויישאר באשפוז גם הלילה

עודכן לאחרונה: 27.4.2024 / 23:45

השר לביטחון לאומי אושפז אתמול יחד עם בתו, נהגו ואחד ממאבטחיו לאחר שנפצע בתאונת דרכים, שהתרחשה לפי עדי ראיה לאחר שרכבו חצה צומת באור אדום. עם צאת השבת, נמסר מלשכתו כי הוא "עודכן בתדהמה אודות גלי השנאה ואיחולי המוות שהציפו את התקשורת והרשתות"

תיעוד מהתאונה שבה היה מעורב בן גביר/מערכת וואלה

כיממה לאחר התאונה: בית החולים הדסה בירושלים הודיע הערב (שבת) כי השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר סובל משברים בצלעותיו וממכות יבשות, ויישאר באשפוז גם הלילה. זאת, לאחר שהובהל אתמול לטיפול רפואי יחד עם בתו, נהגו ואחד ממאבטחיו בהמשך לתאונה שהתרחשה עם יציאת פמלייתו מזירת דקירה ברמלה. לדברי עדי ראיה, כמו גם לדברי נהג הרכב שנפגע, התרחשה התאונה לאחר שרכבו של השר חצה את הצומת באור אדום.

"עם צאת השבת עודכן השר בצער ותדהמה אודות גלי השנאה ואיחולי המוות שהציפו את אולפני התקשורת ואת הרשתות החברתיות, גם במחוזות השמאל בישראל וגם במדינות ערב ובקרב שונאי ישראל ברחבי העולם", נמסר מלשכת בן גביר הערב. "באולפנים ובקרב אנשי השמאל הקיצוני היו כנראה לא מעט שהיו חוגגים אם חלילה התוצאה הייתה קשה יותר. השבח לבורא עולם ותודות לטיפול הרפואי המסור השר מתאושש ומצבו משתפר".

רכבו של השר בן גביר בתאונה ברמלה, 26 באפריל 2024. רויטרס
רכבו של השר בן גביר בתאונה ברמלה, 26 באפריל 2024/רויטרס

צוותי מד"א שהגיעו לזירת התאונה פינו את השר יחד עם בתו, נהגו ואחד ממאבטחיו לבית החולים אסף הרופא, כששלושה מהם סובלים מפציעות קלות. עוד פונה במצב קל פצוע מהרכב השני שהיה מעורב בתאונה. מאוחר יותר, לבקשת השר, הוא הועבר להמשך השגחה בבית החולים הדסה. בתו של השר שוחררה מוקדם יותר היום לביתה.

לאחר התאונה, מסרו עדי ראייה כי רכבו של בן גביר חצה את הצומת באור אדום, אז נפגע על ידי רכב אחר. הנהג שפגע ברכבו של השר טען כי עבר את הצומת באור ירוק "והפמליה של בן גביר נסעו באור אדום", ועורף דינו, ראפת אסדי, הוסיף: "השיירה של בן גביר חסמה את דרכו של מרשי ונכנסה לצומת מבלי לציית לאור אדום. רואים זאת בבירור בסרטון שפורסם על ידי התקשורת".

עוד בוואלה!

ההתהפכות של בן גביר: תאונה שחיכתה להתרחש

לכתבה המלאה

לדברי המפכ"ל, קובי שבתאי, נסיבות התאונה נמצאות כעת תחת חקירה. אולם, המשטרה לא הוכיחה עד כה להיטות לחקור חשד לעבירות תנועה קודמות של בן גביר ונהגו, אחרי שבאוגוסט בשנה שעברה היה מעורב השר בהתנגשות עם מכונית בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים, בעת שמיהר לראיון. גם אז, חצה באדום. באירוע אחר שהתרחש במהלך כהונתו כשר, הוא צולם כשהוא נוסע בלי חגורת בטיחות. המשטרה לא פעלה כלל בעניין זה.

לפי חשיפת כאן 11, צבר בן גביר ב-23 שנות נהיגה 78 דוחות, בהם עבירות חמורות, חוזרות ונשנות. כך למשל נתפס 11 פעמים נוהג ומשוחח בנייד ללא דיבורית, ופעמיים חצה צומת באדום. עוד צבר ארבעה דוחות על נהיגה במהירות מופרזת, ופעם אחת נתפס חוצה קו עקיפה רצוף. במצטבר, הוטלו על בן גביר, עורך דין בהשכלתו המשפטית, קנסות בסך של כמעט 29 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully