וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליית מחבלי חמאס נערכה לבצע ירי לעבר כוחות צה"ל מתוך מבנה צבאי - וחוסלה מהאוויר | צפו

עודכן לאחרונה: 27.4.2024 / 9:34

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המבנה שבמרכז הרצועה, וחיסלו את המחבלים ששהו בו - כך מסר דבר צה"ל. כמו כן, חיל האוויר תקף רכב שבו שהו שמונה מחבלי חמאס. רק ביממה האחרונה, הדגישו בצבא, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו יותר מ-25 מטרות של ארגוני הטרור ברצועה

8 מחבלים חוסלו מהאוויר, לאחר שניסו לבצע ירי לעבר כוחות צה״ל/דובר צה״ל

כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף חטיבת האש של אוגדה 99, תקפו רכב שבו שהו שמונה מחבלי חמאס במרכז רצועת עזה, שככל הנראה נערכו לבצע ירי לעבר כוחות צה"ל - כך מסר הבוקר (שבת) דובר צה"ל.

כמו כן, כוחות צוות הקרב של חטיבת יפתח זיהו חוליית מחבלים שנערכים לבצע ירי לעבר כוחותינו מתוך מבנה צבאי במרכז רצועת עזה. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המבנה שבו פעלה החולייה וחיסלו את המחבלים ששהו בו.

כוחות צה״ל בצרכז רצועת עזה, 27 באפריל 2024. דובר צה"ל
רק ביממה האחרונה חיל האוויר תקף יותר מ-25 מטרות של ארגוני הטרור בעזה/דובר צה"ל
כוחות צה״ל בצרכז רצועת עזה, 27 באפריל 2024. דובר צה"ל
כוחות צוות הקרב של חטיבת יפתח זיהו חוליית מחבלים שנערכים לבצע ירי לעבר כוחותינו/דובר צה"ל

בתוך כך, כלי טיס של חיל האוויר תקפו אתמול אתר שיגור ממנו בוצעו במהלך המלחמה שיגורים לעבר העיר אשדוד. במהלך הלילה, כלי טיס תקפו אתר שיגור בחאן יונס ממנו בוצעו במהלך המלחמה שיגורים לעבר כוחותינו ואף היה ערוך לבצע שיגורים נוספים מהמרחב לעבר כוחות צה"ל שפועלים ברצועה.

רק ביממה האחרונה, הדגישו בצבא, מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו יותר מ-25 מטרות של ארגוני הטרור ברצועת עזה, בהן מבנים צבאיים שבהם פעלו מחבלים חמושים, מחסני אמל"ח, תשתיות תת קרקעיות ותשתיות טרור נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully